Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Du vet en sån här liten dosa med knappar på och en liten skärm, som man kan "ringa" och "skicka sms" med? De brukar ha en kontaktlista i sig.

Va fan pratar du om?

Postat (redigerat)

Pelle skulle delta i dragkamp och sade "vänta lite jag har inget grepp" men så hade han det, och så drog han... :pppPPpPPPppPP

☺️

Redigerat av Memphis
Postat
Läste i Illustrerad Vetenskap förut att studier nyligen visat att stora mängder tillbringande på internet medför större risk att bli deprimerad.. ☺️

Stora mängder tillbringande, nu blir jag deprimerad.

Postat
Pelle skulle delta i dragkamp och sade "vänta lite jag har inget grepp" men så hade han det, och så drog han... :pppPPpPPPppPP

☺️

Robinson-Robban ringde: "haru nå knark?" "nä", sen drog jag ;PPpPpPPppppP

Fattaru... drog lixom hehehehe

Postat

När jag var 20 var det en för mig helt obekant brud som jobbade i grönsaksdisken på ICA hemmavid. Så jag gick och plockade bland äpplena när hon plötsligt "råkade" skjuta mig med vattenflaskan över armarna. Det är inte bara du som kan spruta må du tro, sa hon och flinade. Weird situation.

Postat
Robinson-Robban ringde: "haru nå knark?" "nä", sen drog jag ;PPpPpPPppppP

Fattaru... drog lixom hehehehe

Min va bättre. ☺️

Postat (redigerat)

Okej, ett roligt skämt:

Vet ni vilket djur som har mest beslutsångest?..

Val... 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Inte nog me att kompisar tjatar om sport i skolan, inte ens på ett musikforum kommer man ifrån det!! Mäh! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.