Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Den här tråden är helt onödig med tanke på Studioforums syfte. Bara för att jag skriver i den här tråden nu så innebär inte det att jag tycker tråden är relevant för det här forumet. Det här hade lika gärna kunnat vara Facebook som jag framför min åsikt på.
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 öh, okej? Så du menar att du har någon av avsikt med att komma hit och säga att du vill splittra vår mötesplats? Ifall det inte är för att reta upp oss så är det för att du helt enkelt är i behov av uppmärksamhet. Det finns dock andra sätt att göra det på. Gör om gör rätt. Det var Sadam som ifrågasatte om jag bytte mitt nick före eller efter jag ville lägga ner längsta. Jag svarade att jag fortfarande anser att längsta inte känns relevant för Studioforum.
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Den här tråden är helt onödig med tanke på Studioforums syfte. Bara för att jag skriver i den här tråden nu så innebär inte det att jag tycker tråden är relevant för det här forumet. Det här hade lika gärna kunnat vara Facebook som jag framför min åsikt på. Men för i helvete. En sketen tråd i offtopic som varken syns, hörs eller är ivägen! Du är seriöst bara ute efter att jäklas med oss. Orka inte tjöta mer.
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Men för i helvete. En sketen tråd i offtopic som varken syns, hörs eller är ivägen! Du är seriöst bara ute efter att jäklas med oss. Orka inte tjöta mer. Jag drog inte igång den här diskussionen utan svarade bara på Sadams fråga.
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag drog inte igång den här diskussionen utan svarade bara på Sadams fråga. Men du visste mycket väl att ditt svar skulle trigga igång en diskussion. Hans fråga var retorisk, och om du tvunget ville svara så kunde du tagit det via PM för att undvika reta upp oss. Vilket du gjort förr på exakt samma sätt, vilket påvisar att du gillar att jävlas. Så om ett tag lär du väl återkomma igen. suck.
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Men du visste mycket väl att ditt svar skulle trigga igång en diskussion. Hans fråga var retorisk, och om du tvunget ville svara så kunde du tagit det via PM för att undvika reta upp oss. Vilket du gjort förr på exakt samma sätt, vilket påvisar att du gillar att jävlas. Så om ett tag lär du väl återkomma igen. suck. Anklagar du mig för att jag svarade ärligt på Sadams fråga?
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Men du visste mycket väl att ditt svar skulle trigga igång en diskussion. Hans fråga var retorisk, och om du tvunget ville svara så kunde du tagit det via PM för att undvika reta upp oss. Vilket du gjort förr på exakt samma sätt, vilket påvisar att du gillar att jävlas. Så om ett tag lär du väl återkomma igen. suck. Det där uttalandet säger mer om vad du är för en figur. Jag skulle bli väldigt förvånad om det finns människor som litar på dig när du tydligt visar att du vänder kappan efter vinden.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Det där uttalandet säger mer om vad du är för en figur. Jag skulle bli väldigt förvånad om det finns människor som litar på dig när du tydligt visar att du vänder kappan efter vinden. Till skillnad från alla otaliga inlägg som visat att du är en sån hyvens grabb?
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Till skillnad från alla otaliga inlägg som visat att du är en sån hyvens grabb? Du får tycka att jag är en idiot.... det rör mig inte ryggen. 😑 Jag tycker ändå att den här tråden är helt onödigt för Studioforum.
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Till skillnad från alla otaliga inlägg som visat att du är en sån hyvens grabb? 😑
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Japp! 😑 Fast om du är lika snabb me kaffet som du var att svara på min fråga så lär kaffet jag får ha blivit kallt. Så tror jag avstår ändå. 😄
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 http://www.jesper.nu/lankar/internet/10506...n_rickenbacker/ Stackarn. 😑
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 http://www.jesper.nu/lankar/internet/10506...n_rickenbacker/ Stackarn. 😑 Jo jag vet! Den är riktigt skön 😄
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Funderar på bio idag. Någon som sätt Clash of the titans?
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Funderar på bio idag. Någon som sätt Clash of the titans? Clash of the tight ones!
Recommended Posts