Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
syns inte bilden?

Jo, men jag trodde att det kanske fanns nån sajt, typfacebook med fler bilder som du kunde länka till. Mitt misstag, ber om ursäkt.

Postat

frågan är om inte sadam beamat över sin alkohol till mitt blodomlopp ändå, känner att jag är lite aggro idag.

Postat
Jo, men jag trodde att det kanske fanns nån sajt, typfacebook med fler bilder som du kunde länka till. Mitt misstag, ber om ursäkt.

jodå, det finns det, men jag var osäker på om bilden syntes, det var därför jag frågade. Länken postade jag inte mest i ren trots.

Postat
frågan är om inte sadam beamat över sin alkohol till mitt blodomlopp ändå, känner att jag är lite aggro idag.

Förklarar varför jag inte känner mej så full som jag borde. Då har jag nåt till godo en annan gång.

Postat
Strycktäck är ett annat ord som faller mej in.

två träffar på google, är det du som skrivit båda?

Postat
jodå, det finns det, men jag var osäker på om bilden syntes, det var därför jag frågade. Länken postade jag inte mest i ren trots.

Ok. U made your point. Skicka länkjäveln nu då.

Postat
Förklarar varför jag inte känner mej så full som jag borde. Då har jag nåt till godo en annan gång.

absolut.

beama förresten, det var ju ett tråkigt ord. Hade varit roligare om jag valt det svenska ordet "stråla". Då hade folk kunnat få en mental bild av sadam som står och strålar ner i toalettstolen, som är en direktteleportör direkt in i mitt blodomlopp.

Det hade varit nåt.

Hägglund (oregistrerad)
Postat
Så vad gör du här?

Jag går ner för trappen för att hämta min post även fast jag vill flytta brevlådan upp till entrédörren. 😉

Postat
absolut.

beama förresten, det var ju ett tråkigt ord. Hade varit roligare om jag valt det svenska ordet "stråla". Då hade folk kunnat få en mental bild av sadam som står och strålar ner i toalettstolen, som är en direktteleportör direkt in i mitt blodomlopp.

Det hade varit nåt.

Toalettstolen, menar du pissar eller spyr?

Postat
Jag går ner för trappen för att hämta min post även fast jag vill flytta brevlådan upp till entrédörren. 😉

men du pratar ju om att ta bort brevlådan helt och hållet ffs! 😉

Postat
här är länken, men jag vet inte om det går att titta på den om man inte har facebook.

Nä man måste logga in. Tack i alla fall. Kan nån ge mej tre orsaker till att skaffa facebokk, och vad gör man där egentligen?

Postat
Toalettstolen, menar du pissar eller spyr?

njae, på min sida behöver det ju inte vara toalettstolen som är portalen, det kan ju vara exempelvis en njure eller så. Så ge fan i att tvätta toastolen med din toaborste, det kittlas! 😉

Hägglund (oregistrerad)
Postat
men du pratar ju om att ta bort brevlådan helt och hållet ffs! 😉

Ja det går också bra så slipper man räkningarna 😉

Postat (redigerat)

AF, det e som att gå runt och weina om att Iphone är en sjukt överskattad och totalt onödig pryl, för att sedan gå och köpa en själv. Fattar inte varför du e här.

Redigerat av Memphis
Postat

Menar faktiskt allvar. Vad gör du här? Varför loggar du in och skriver här på längsta som du vill lägga ner?

Hägglund (oregistrerad)
Postat
Menar faktiskt allvar. Vad gör du här? Varför loggar du in och skriver här på längsta som du vill lägga ner?

Varför går jag och handlar på en affär som man borde lägga ner?

Postat
Varför går jag och handlar på en affär som man borde lägga ner?

ja, varför gör du det?

Postat

Att du vill ha bort den är en sak, det får man gärna tycka, men att du kommer hit och skriver till oss att du vill ha bort tråden, det e ju bara enbart jävelskap.

Hägglund (oregistrerad)
Postat
Att du vill ha bort den är en sak, det får man gärna tycka, men att du kommer hit och skriver till oss att du vill ha bort tråden, det e ju bara enbart jävelskap.

Det är bara dina spekulationer. 😉

Postat (redigerat)
Det är bara dina spekulationer. 😉

öh, okej? Så du menar att du har någon av avsikt med att komma hit och säga att du vill splittra vår mötesplats?

Ifall det inte är för att reta upp oss så är det för att du helt enkelt är i behov av uppmärksamhet. Det finns dock andra sätt att göra det på. Gör om gör rätt.

Redigerat av Memphis
Postat
Stryktäck är bara ett ord som passar in. Skamlös är ett annat.

Jaha, nu fattar jag... du hade visst stavat fel förra gången.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.