Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 men hey, vem är inte dubbelmoralisk lite då och då. eller nästan för jämnan.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 syns inte bilden? Jo, men jag trodde att det kanske fanns nån sajt, typfacebook med fler bilder som du kunde länka till. Mitt misstag, ber om ursäkt.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 frågan är om inte sadam beamat över sin alkohol till mitt blodomlopp ändå, känner att jag är lite aggro idag.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 men hey, vem är inte dubbelmoralisk lite då och då. eller nästan för jämnan. Strycktäck är ett annat ord som faller mej in.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Jo, men jag trodde att det kanske fanns nån sajt, typfacebook med fler bilder som du kunde länka till. Mitt misstag, ber om ursäkt. jodå, det finns det, men jag var osäker på om bilden syntes, det var därför jag frågade. Länken postade jag inte mest i ren trots.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 frågan är om inte sadam beamat över sin alkohol till mitt blodomlopp ändå, känner att jag är lite aggro idag. Förklarar varför jag inte känner mej så full som jag borde. Då har jag nåt till godo en annan gång.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Strycktäck är ett annat ord som faller mej in. två träffar på google, är det du som skrivit båda?
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 jodå, det finns det, men jag var osäker på om bilden syntes, det var därför jag frågade. Länken postade jag inte mest i ren trots. Ok. U made your point. Skicka länkjäveln nu då.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Förklarar varför jag inte känner mej så full som jag borde. Då har jag nåt till godo en annan gång. absolut. beama förresten, det var ju ett tråkigt ord. Hade varit roligare om jag valt det svenska ordet "stråla". Då hade folk kunnat få en mental bild av sadam som står och strålar ner i toalettstolen, som är en direktteleportör direkt in i mitt blodomlopp. Det hade varit nåt.
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Så vad gör du här? Jag går ner för trappen för att hämta min post även fast jag vill flytta brevlådan upp till entrédörren. 😉
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 två träffar på google, är det du som skrivit båda? Får 544 träffar. Passar bra in tycker jag.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 här är länken, men jag vet inte om det går att titta på den om man inte har facebook.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 absolut. beama förresten, det var ju ett tråkigt ord. Hade varit roligare om jag valt det svenska ordet "stråla". Då hade folk kunnat få en mental bild av sadam som står och strålar ner i toalettstolen, som är en direktteleportör direkt in i mitt blodomlopp. Det hade varit nåt. Toalettstolen, menar du pissar eller spyr?
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Jag går ner för trappen för att hämta min post även fast jag vill flytta brevlådan upp till entrédörren. 😉 men du pratar ju om att ta bort brevlådan helt och hållet ffs! 😉
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 här är länken, men jag vet inte om det går att titta på den om man inte har facebook. Nä man måste logga in. Tack i alla fall. Kan nån ge mej tre orsaker till att skaffa facebokk, och vad gör man där egentligen?
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Toalettstolen, menar du pissar eller spyr? njae, på min sida behöver det ju inte vara toalettstolen som är portalen, det kan ju vara exempelvis en njure eller så. Så ge fan i att tvätta toastolen med din toaborste, det kittlas! 😉
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 men du pratar ju om att ta bort brevlådan helt och hållet ffs! 😉 Ja det går också bra så slipper man räkningarna 😉
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 (redigerat) AF, det e som att gå runt och weina om att Iphone är en sjukt överskattad och totalt onödig pryl, för att sedan gå och köpa en själv. Fattar inte varför du e här. Redigerat 17 april 2010 av Memphis
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag går ner för trappen för att hämta min post även fast jag vill flytta brevlådan upp till entrédörren. 😉 Menar faktiskt allvar. Vad gör du här? Varför loggar du in och skriver här på längsta som du vill lägga ner?
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Menar faktiskt allvar. Vad gör du här? Varför loggar du in och skriver här på längsta som du vill lägga ner? Varför går jag och handlar på en affär som man borde lägga ner?
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Varför går jag och handlar på en affär som man borde lägga ner? ja, varför gör du det?
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Att du vill ha bort den är en sak, det får man gärna tycka, men att du kommer hit och skriver till oss att du vill ha bort tråden, det e ju bara enbart jävelskap.
Hägglund (oregistrerad) Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Att du vill ha bort den är en sak, det får man gärna tycka, men att du kommer hit och skriver till oss att du vill ha bort tråden, det e ju bara enbart jävelskap. Det är bara dina spekulationer. 😉
Memphis Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 (redigerat) Det är bara dina spekulationer. 😉 öh, okej? Så du menar att du har någon av avsikt med att komma hit och säga att du vill splittra vår mötesplats? Ifall det inte är för att reta upp oss så är det för att du helt enkelt är i behov av uppmärksamhet. Det finns dock andra sätt att göra det på. Gör om gör rätt. Redigerat 17 april 2010 av Memphis
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Det är bara dina spekulationer. 😉 Stryktäck är bara ett ord som passar in. Skamlös är ett annat.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 Stryktäck är bara ett ord som passar in. Skamlös är ett annat. Jaha, nu fattar jag... du hade visst stavat fel förra gången.
Recommended Posts