Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Så får jag bli grym med så kan jag vara mats och du herbert xD
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 ovärt åka till colombia Är colombia en vit fläck på kartan?
Pazo Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Så får jag bli grym med så kan jag vara mats och du herbert xD Nej
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Jag vill seriöst lära mig skejta. Vore askul. Det är jävligt kul! Fast läskigt. Det tar ett rätt bra tag i början innan man lär sig olla ordentligt så man inte behöver ta i och så. Sen beror det väl på talang och vilja också. Fast helst ska man väl vara ett gäng, inte bara man själv, det är lite trist. Och så är det lite dyrt också, en okej bräda går väl på tusen spänn eller nåt, och man lär väl gå igenom minst ett par på ett år.
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 När jag fyller tjugo ska jag ha som facebookstatus "20!" och då MÅSTE alla kommentera "fakultet???". Deal?
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 När jag fyller tjugo ska jag ha som facebookstatus "20!" och då MÅSTE alla kommentera "fakultet???". Deal? Deal!
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 arunkeball Mitt ut i havet uppå en klippa där stod en gosse och runkte ball, och mittemoten där stod en flicka och gnodde fitta emot en tall. Folklår.
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Det är jävligt kul! Fast läskigt. Det tar ett rätt bra tag i början innan man lär sig olla ordentligt så man inte behöver ta i och så. Sen beror det väl på talang och vilja också. Fast helst ska man väl vara ett gäng, inte bara man själv, det är lite trist. Och så är det lite dyrt också, en okej bräda går väl på tusen spänn eller nåt, och man lär väl gå igenom minst ett par på ett år. Men absolut, det är värt när man kan! Det är skönt att olla saker, typ lastkajar och trappor. Fast bara att olla en fyra är läskigt som fan, och då typ flippa en tia som folk gör är ju galet.
Dingbats Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Mitt ut i havet uppå en klippa där stod en gosse och runkte ball,och mittemoten där stod en flicka och gnodde fitta emot en tall. Folklår. Vackert.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 sleepers!imorn händer detta: 07.38: Pico säger Morn xD 07.49 Grahn säger Morn! .. 😕 ..så att 😆 08.39: Fidden säger att han ska löpa 9.30: MickeH säger thats what she said!!! 10.21 Pazo jag å Overkill vill ha kebabrulle å säger orka va bakis! xD 10.22 Memphis lägger upp ett youtubeklipp och kommenterar förgående inlägg. 10.33 Dingbats visar upp en mellow brud som ser läcker ut även osminkad 11.03 Debatt undrar plötsligt vad ett virus är 11.15 Sadam ger oss en av sina sällsynta smilfinkar Bara så ni vet! Smartass 😎
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 var det 50 du fyllde sa du? 😕 Var inte oförskämd. Låter mera som åtminstonne 60, dubbelgubbe.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 internet är livsfarligt För vilken gång i ordningen; internet är bara en fluga.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 hahahaha fan va elackt!! 😕😆 lr ja kom på en sak ja ska göra!!!! ja hitta en as grym första utgåva av l histiore de loeil av gorges bataile på antikvaratet på drottning gatan!! 😎 när jag har läst klart dostojeskiatologin ska ja börja på den...... 😄 lr först ett avsnit simsons iofs!!! Särskrivning.
Fidden Postat 17 april 2010 Trådstartare Postat 17 april 2010 fan vad jobbigt att gå runt och fundera på vad för ålder olika handlingar representerar. tycker synd om overkill och sadam 😕
Overkill Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Men absolut, det är värt när man kan! Det är skönt att olla saker, typ lastkajar och trappor. Fast bara att olla en fyra är läskigt som fan, och då typ flippa en tia som folk gör är ju galet. Mm, precis, verkar kul att bra dra runt på olika ställen och köra sin grej. Men får se.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 meh troru man vill knulla luder lr???? 😕 desutom vetunte att olla e när man skejtar typ när man hoppar!!??! lol ja trodde alla viste de 😆 Vilken jävla tur att jag läste ifatt, annars hade jag inte vetat detta. Verkar som om skateboardterminologin har ballet ur.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 fan vad jobbigt att gå runt och fundera på vad för ålder olika handlingar representerar. tycker synd om overkill och sadam 😕 Lite medlidande har ingen dött av. Tack, tack fidden.
SadamJR Postat 17 april 2010 Postat 17 april 2010 Blev inget supet igår så nu har jag en massa alkohol som står och blir skinn på. Tar inget ansvar för eftermiddagens och kvällens eventuella inlägg. Skål.
Recommended Posts