Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Jag vill seriöst lära mig skejta. Vore askul.

Det är jävligt kul! Fast läskigt. Det tar ett rätt bra tag i början innan man lär sig olla ordentligt så man inte behöver ta i och så. Sen beror det väl på talang och vilja också. Fast helst ska man väl vara ett gäng, inte bara man själv, det är lite trist. Och så är det lite dyrt också, en okej bräda går väl på tusen spänn eller nåt, och man lär väl gå igenom minst ett par på ett år.

Postat
arunkeball

Mitt ut i havet uppå en klippa där stod en gosse och runkte ball,

och mittemoten där stod en flicka och gnodde fitta emot en tall.

Folklår.

Postat
Det är jävligt kul! Fast läskigt. Det tar ett rätt bra tag i början innan man lär sig olla ordentligt så man inte behöver ta i och så. Sen beror det väl på talang och vilja också. Fast helst ska man väl vara ett gäng, inte bara man själv, det är lite trist. Och så är det lite dyrt också, en okej bräda går väl på tusen spänn eller nåt, och man lär väl gå igenom minst ett par på ett år.

Men absolut, det är värt när man kan! Det är skönt att olla saker, typ lastkajar och trappor. Fast bara att olla en fyra är läskigt som fan, och då typ flippa en tia som folk gör är ju galet.

Postat
Mitt ut i havet uppå en klippa där stod en gosse och runkte ball,

och mittemoten där stod en flicka och gnodde fitta emot en tall.

Folklår.

Vackert.

Postat
sleepers!

imorn händer detta:

07.38:

Pico säger Morn xD

07.49

Grahn säger Morn!

.. 😕

..så att 😆

08.39:

Fidden säger att han ska löpa

9.30:

MickeH säger thats what she said!!!

10.21

Pazo jag å Overkill vill ha kebabrulle å säger orka va bakis! xD

10.22

Memphis lägger upp ett youtubeklipp och kommenterar förgående inlägg.

10.33

Dingbats visar upp en mellow brud som ser läcker ut även osminkad

11.03

Debatt undrar plötsligt vad ett virus är

11.15

Sadam ger oss en av sina sällsynta smilfinkar

Bara så ni vet!

Smartass 😎

Postat
hahahaha fan va elackt!! 😕😆

lr ja kom på en sak ja ska göra!!!! ja hitta en as grym första utgåva av l histiore de loeil av gorges bataile på antikvaratet på drottning gatan!! 😎 när jag har läst klart dostojeskiatologin ska ja börja på den...... 😄 lr först ett avsnit simsons iofs!!!

Särskrivning.

Postat

fan vad jobbigt att gå runt och fundera på vad för ålder olika handlingar representerar. tycker synd om overkill och sadam 😕

Postat
Men absolut, det är värt när man kan! Det är skönt att olla saker, typ lastkajar och trappor. Fast bara att olla en fyra är läskigt som fan, och då typ flippa en tia som folk gör är ju galet.

Mm, precis, verkar kul att bra dra runt på olika ställen och köra sin grej. Men får se.

Postat
meh troru man vill knulla luder lr???? 😕 desutom vetunte att olla e när man skejtar typ när man hoppar!!??! lol ja trodde alla viste de 😆

Vilken jävla tur att jag läste ifatt, annars hade jag inte vetat detta. Verkar som om skateboardterminologin har ballet ur.

Postat
fan vad jobbigt att gå runt och fundera på vad för ålder olika handlingar representerar. tycker synd om overkill och sadam 😕

Lite medlidande har ingen dött av. Tack, tack fidden.

Postat

Blev inget supet igår så nu har jag en massa alkohol som står och blir skinn på. Tar inget ansvar för eftermiddagens och kvällens eventuella inlägg. Skål.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.