Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Lyssnar på Spellbound med Koko Taylor. Gamla blueskärringar FTW! 😛

Lyssnar på Modern Day Delilah med Kiss. Sminkade medelåldersmän som sjunger om sex FTW!

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Lyssnar på Modern Day Delilah med Kiss. Sminkade medelåldersmän som sjunger om sex FTW!

Lyssnar på

med Anthony and the Johnsons och Boy George. Your move!
Postat
Lyssnar på
med Anthony and the Johnsons och Boy George. Your move!

Lyssnar på random blues-improvisation med Paul och Evan Stanley, tack vare Slejs länk. 😛

Postat
Förmodligen drog du bara ett dåligt skämt, men om du är genuint intresserad så

Varför skulle jag dra ett dåligt skämt?

Postat

Tears of the dragon - Bruce Dickinson

YouTube-kommentar: UP THE IRONS! Wait, this is just Bruce Dickinson. Hmmm. UP THE DICK!

😆

Postat
Tears of the dragon - Bruce Dickinson

Har Tears of the dragon gjort en låt som heter Bruce Dickinson? 😆

! 🥰
Postat

Mitt jobb har bytt till nya kontorslokaler som jag inte kan vistas i, de ger mig förlorad röst, snustorr strupe och sveda i näsan m.m.

Tror nu att jag även fått rätt förklaring på varför. Det är en överkänslighetsreaktion för något kemiskt ämne, inredningsdetalj e.d.

Postat
! 🥰

I min riktigt unga barndom innan jag kände till sagan om Askungen, utan bara hade hört namnet, så trodde jag att det var en skräckberättelse om ett ondskefullt monster till hälften djur till hälften människa som slet sina offer i stycken och åt dem levande, både människor och djur. Han blev högaktad och fick epitetet As-Kungen. Tyckte det verkade spännande. När jag sedan fick den verkliga Askungesagan uppläst för mig föll allt platt... 😆

Postat

En barndomsvän till mig trodde också hon hette As-kungen och inte Ask-ungen. Hon hade dock inte riktigt lika...vilda fantasier om den. 😆

Postat
En barndomsvän till mig trodde också hon hette As-kungen och inte Ask-ungen. Hon hade dock inte riktigt lika...vilda fantasier om den. 😆

Jo, det var ju ännu värre!! Hur kan en "hon" vara Kung? 🥰 Transsexuell?

Postat
Jävligt skön låt BTW. 😆

Vi hittade några VHS-band som frugan spelade in från MTV när hon bodde i USA i mitten på 80-talet därhemma. Mycket skön musik där! 🥰

Bon Jovi - Wanted dead or alive låg fem gånger i rad på ett av banden...

Postat
🙂

80-talet var grymt! Synd att jag var tre år gammal när det tog slut... 😆 Jag hade trivts där!

80-talet var grymt! Jag har tröjan! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.