Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Fast får man det att funka så är det ju ett fett verktyg för hörselskadade.

Postat
Fast får man det att funka så är det ju ett fett verktyg för hörselskadade.

Jävligt sant iofs. Men dom har inte fått det att funka än. 😏

Postat
Jävligt sant iofs. Men dom har inte fått det att funka än. 😏

Hence "Achtung! Det här är bara en beta." 😉

Postat
Och där fick jag det bekräftat, jobbet är inte mitt... 😏

Men vaffan?! 😉

Beklagar.

Postat
Gotes länk exempelvis. Det finns en knapp som heter CC nere till höger, prova den.

Som jag trodde. Hände ingenting. Bara en massa gnäll. Vad viktigare är, nu finns det porr för blinda, typ touchy-feely.

Postat
Kanske inte ska vara så kräsen och ta skitjobben istället för att bara söka sånt jag är utbildad till...

"Vill du ha plusmenyn?" 😏

Men förvisso, hellre ett skitjobb än inget jobb alls, om man har ett val...

Postat
Kanske inte ska vara så kräsen och ta skitjobben istället för att bara söka sånt jag är utbildad till...

Vilka är skitjobben? Kan du få dom? Alla musiker brukar känna folk inom restaurang, där finns det hur mycket svartjobb som helst.

Postat

Ta det inte fel, jag har inget emot att jobba på såna ställen. Jag trodde bara att jag kommit över den fasen i livet där jag var tvungen att jobba så...

Postat
Som jag trodde. Hände ingenting. Bara en massa gnäll. Vad viktigare är, nu finns det porr för blinda, typ touchy-feely.

😏

Nu dök det upp ännu en viktig fråga; Är porrfilm textat för hörsleskadade? Ni vet sådär "telefonen ringer" och så vidare...

Postat

Det dröjer nog inte så länge innan vi är på väg in i en högkonjunktur igen och då kommer du nog säkert kunna välja och vraka med tanke på att behovet av webfolk inte lär gå ner utan snarare tvärtom. Så härdar du ut nu lär det inom en överskådlig framtid bli bra igen och säkerligen ännu bättre. 😏

Postat

Nej, jag tror inte heller behovet kommer gå ner direkt. Det löser sig väl så småningom. Just nu blir man bara lite less.

Postat
😏

Nu dök det upp ännu en viktig fråga; Är porrfilm textat för hörsleskadade? Ni vet sådär "telefonen ringer" och så vidare...

Menar du att du kollar på porrfilm för dialogen?

Postat
Det dröjer nog inte så länge innan vi är på väg in i en högkonjunktur igen och då kommer du nog säkert kunna välja och vraka med tanke på att behovet av webfolk inte lär gå ner utan snarare tvärtom. Så härdar du ut nu lär det inom en överskådlig framtid bli bra igen och säkerligen ännu bättre. 😏

Nja, jag skulle säga att det redan har vänt. Konsultbranschen brukar vara den första som drabbas när företagen ska skära ner kostnader, men vi är också de första att märka av att det rör på sig igen. Och de flesta jag talar med verkar överens om att suget från marknaden har ökat.

Så kontakta nåt IT-konsultbolag nu. De kanske inte har annonserna ute än, men det är troligt att de ser ett framtida behov och att de vill ha bra kandidater redo när det är dags. Det är i alla fall så vi gör...

Postat
Menar du att du kollar på porrfilm för dialogen?

Ja? Dialogen är ju ofta bärande för handlingen, och vad är en film utan handling liksom?

Postat
Nja, jag skulle säga att det redan har vänt. Konsultbranschen brukar vara den första som drabbas när företagen ska skära ner kostnader, men vi är också de första att märka av att det rör på sig igen. Och de flesta jag talar med verkar överens om att suget från marknaden har ökat.

Så kontakta nåt IT-konsultbolag nu. De kanske inte har annonserna ute än, men det är troligt att de ser ett framtida behov och att de vill ha bra kandidater redo när det är dags. Det är i alla fall så vi gör...

Tack för tipset. 😏

Postat

Har vänt – ja, vi har förmodligen sett det värsta finanskrisen. Men det är ju knappast över för det och det är en bit kvar till högkonjunktur.

Postat
Jag läser artiklarna i porrtidningarna.

Porrtidningar, finns det såna längre, typ piff paff och top-hat? Är inte Piff ett bra namn på ett band?

Postat
Har vänt – ja, vi har förmodligen sett det värsta finanskrisen. Men det är ju knappast över för det och det är en bit kvar till högkonjunktur.

Hur vet du det?

Postat
Bästa pagetoppern på länge.

😏

Ang porrtidningar har jag svårt att se nyttan med dom när internet finns. 😉

Postat
😏

Ang porrtidningar har jag svårt att se nyttan med dom när internet finns. 😉

Känner samma sak när det gäller dagstidningar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.