debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 tv-pejlarn plingade på min dörr nyss *FNISS* Jag sa att jag har ingen teve Och då sa han att enligt uppgift så har du en tv. Men så sa jag att jag har ingen tv och tänker inte betala någon avgift och då sa han "Hehe näe det har vi ju märkt.." och då sa jag att jag HAR INGEN TEVE OCH TÄNKER INTE BETALA NÅN AVGIFT ..så gick han 🙂 Angav han ingen källa till den där uppgiften?
debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Det har aldrig pejlat någon där jag/vi bott någonsin. Är det bara för att man betalar licens?
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 tv-pejlarn plingade på min dörr nyss *FNISS* Jag sa att jag har ingen teve Och då sa han att enligt uppgift så har du en tv. Men så sa jag att jag har ingen tv och tänker inte betala någon avgift och då sa han "Hehe näe det har vi ju märkt.." och då sa jag att jag HAR INGEN TEVE OCH TÄNKER INTE BETALA NÅN AVGIFT ..så gick han 😄 Varför släppte du inte bara in honom och visade då?
Memphis Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Var duktig och satt i skolan till klockan sju idag. 😄 I belöning får jag 1 st kaka. 🙂
Fidden Postat 5 maj 2010 Trådstartare Postat 5 maj 2010 12 nya klmtr i benen. hmm. den förkortningen funkade inte lika bra som kvdrtmtr.
Overkill Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Nu börjar jag tycka den brutala daughtersskivan är fet. Vart är världen på väg.
debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Det är inte lätt att slå på flum. Finns ingen bra förklaring.
debatt Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Heter tydligen fuzzy på engelska. Ger Fuzzy pedal en helt ny betydelse.
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 12 nya klmtr i benen. hmm. den förkortningen funkade inte lika bra som kvdrtmtr. Dax att banta då? ...eller va 😄
Neosus Postat 5 maj 2010 Postat 5 maj 2010 Varför släppte du inte bara in honom och visade då? Vafaan ska ja släppa in honom för? 😄 PÅ FIKA ELLER??? 🙂😠 :angry: 😠 :angry: ...eller nej alltså 😱
Fidden Postat 5 maj 2010 Trådstartare Postat 5 maj 2010 jag har hittat jordnötssmör utan salt eller socker, ekologiskt, kravmärkt och fairtrade. Funderar på att leva på det.
Recommended Posts