Jump to content
Annons

EZ Drummer LIte


Jasi

Recommended Posts

Annons
YEEES fick tag på EZDRUMMER LITE... å det va inte på agenturens sida xD

Hitta den på EMNORDICS hemsida... där man typ kan ladda ner olika saker till NanoPAD å Nano prylarna såg jag EZDRUMMER som en fil 🙂

http://www.emnordic.se/front.asp?artnum=8011101&lang=SE

Men kan du installera utan serial?

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁

Skulle så gärna vilja testa den 🙁

Eftersom man inte har trummor är så bra trummis så är det den bästa polarn =/

Det kanske är någon på forumet som har en serial som de inte använder? Jag kanske har det tex (ska kolla ikväll).

Annars så kan du ju köpa nån pryl (som du ändå behöver) som bundlas med EZ Lite eller köpa billigaste möjliga version?

Btw, som medborgare i skatte/försäkringssystemet Sverige så behöver du inte se hela kostnaden som en faktisk kostnad (Toontrack är Svenskt) 😛

Cheers!

EDIT: Jag hoppas man kan/får överföra serials och att de inte är låsta till hårdvaran man fått det bundlat med. Ska kolla detta.

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är någon på forumet som har en serial som de inte använder? Jag kanske har det tex (ska kolla ikväll).

Annars så kan du ju köpa nån pryl (som du ändå behöver) som bundlas med EZ Lite eller köpa billigaste möjliga version?

Btw, som medborgare i skatte/försäkringssystemet Sverige så behöver du inte se hela kostnaden som en faktisk kostnad (Toontrack är Svenskt)

Cheers!

EDIT: Jag hoppas man kan/får överföra serials och att de inte är låsta till hårdvaran man fått det bundlat med. Ska kolla detta.

UBER TACK...

Fast tror inte du behöver.. Det är fel på själva nedladdningen som kommer ifrån emnordic.se, vissa filer saknas så det funkar kanske ändå inte..

Ska se idag ifall man ändå kan öppna den via Cubase sen.

Den kom med NanoKontrollern va? har ändå funderat på att köpa NanoKontrollern

Link to comment
Dela på andra sajter

UBER TACK...

Fast tror inte du behöver.. Det är fel på själva nedladdningen som kommer ifrån emnordic.se, vissa filer saknas så det funkar kanske ändå inte..

Ska se idag ifall man ändå kan öppna den via Cubase sen.

Den kom med NanoKontrollern va? har ändå funderat på att köpa NanoKontrollern

Hello,

Du kommer fortfarande behöva ett serial vid installationen (är jag nästan säker på...).

EZD Lite ska tydligen följa med vissa nano-prudukter. Jag har själv fått det med ett par ljudkort.

Kolla bundlingen på saker du har på "att köpa -listan"...

Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inte någon demoversion hos Toontrack då?

Jag kan inte annat än rekommendera EZ Drummer dock 😛 .. Har haft det sen det släpptes, och det var värt varje krona!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett hett tips är att testa DrumCore som finns i en gratisversion här: http://www.drumcore.com/TemplateMain.aspx?contentId=65 Jag hittade det precis och är toknöjd! Det fungerar ganska mycket som EZDrummer och gratisvarianten räcker långt. Blir jag superpolare med det lär jag nog kosta på mig en tuffare version av det... Hittills är jag grymt imponerad av hur lättjobbat det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...