Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är på G och ska köpa en bärbar Mac. Är det något strul om jag vill ha Logic på båda mina Macar? Har fattat att det inte går att köra dom samtidigt men finns det nåt annat att tänka på? Nån som har rekomendation på minimikrav på processor eller dylkigt? Hade mest tänkt att använda den som idémaskin vid resor och så med att litet mindre ljudkort. Har ett litet usb kort liggandes till ingen nytta som jag skulle använda.

Kolin

Annons
Postat

Säger du det, är det så enkelt. Trodde jag hade hört det där med två datorer nånstans, kanske förväxlar med EZdrummer som har nått liknande?

Kolin

Postat
Säger du det, är det så enkelt. Trodde jag hade hört det där med två datorer nånstans, kanske förväxlar med EZdrummer som har nått liknande?

Kolin

Det är skillnad på vad man kan och får 😉

Postat
Som sagt så länge båda inte är kopplade mot samma nätverk kan du ha hur många dator med logic på som du vill.

Så man kan ha flera olika personer med? Vad händer om de skulle krocka då?

Postat
Så man kan ha flera olika personer med? Vad händer om de skulle krocka då?

Du kan använda den på 10 datorer samtidigt av olika folk. Men du kan inte registrera den på alla. Om du inte gör det har inte apple någon aning om hur du använder licensen eller att den används på flera datorer samtidigt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.