Guest granis Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Jo, har skaffat den där Cubase System 4 då, och har problem med att få fart på midit. Min keybord snackar med MI4:an, men det kommer liksom inget ljud ur:en. Jag har varit in i i Cubase SL2 och ställt in som man ska på "Devices"-->"Device setup" enligt manualen. Men inget ljud då jag försöker spela på keyboarden. Lyssnar genom hörlurar och får ljud när jag körde en tutorial fil som hängde med SL2:an. Jag har en rusksnabb burk, inget problem med den, med XP Home sp2. Har ett Audigy 2 sz kort internt, men använder inte den i denna config. Så, vad göra?? Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest granis Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Har också laddat ned senaste firmware och patch 238. Men det funkar lik f**nnat ej! Har gjort vad jag kan nu så hjälp önskas!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest granis Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 ... åssså har man fått de å funka. Tackar ändå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts