mornel Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 *Bump*Ville bara påpeka att jag har fått mitt "custom made" nätagget nu ifrån Tyskland, dock måste jag vänta tills nästa helg för att testa hela kittet! *sugen* jaja, den som väntar på nått gott... =) Åh, det var en vacker bit tysk metall. Jisses vilken kloss.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Du, sounden. Vad är det för artister/skivbolag du jobbar med som är villiga att betala för en sån här grej? För detta är väl inte för hemmabruk?
sounden Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 (redigerat) Du, sounden. Vad är det för artister/skivbolag du jobbar med som är villiga att betala för en sån här grej? För detta är väl inte för hemmabruk? Jag skulle förhoppningsvis se det som en investering både $$ och kunskap. Jag har restaurerat denna mikrofon med alla tillbehör helt på eget bevåg. Sen tycker själva grejen att få fixa alla grejer/kontakter/info på internet är grymt kul, sen om man lär sig något på köpet så, vilket jag har gjort så blir det ännu mer roligare. Redigerat 23 juli 2005 av sounden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.