Jump to content
Annons

Drumkits from hell

Bob rock (oregistrerad)

Recommended Posts

Bob rock (oregistrerad)

😉 Jag ahr skaffat drumkits from hell! men hur fĂ„r jag det att funka i Cubase

Jag kan inte plocka in samplingarna och looparna!? Cubase sÀger att detta Àr okÀnt format?? jag blir tokig!?

Dela pÄ andra sajter

Annons
Till DFH medföljer ju en version av Kompakt. Har du installerat detta VSTi, sĂ„ gĂ„r det mycket lĂ€ttare... 😉

I första versionen ocksÄ? Jag köpte denna för ett tag sedan men sÄg inte skymten av nÄgon VSTi pÄ skivorna? Menar du inte Superior?

Dela pÄ andra sajter

Till DFH medföljer ju en version av Kompakt. Har du installerat detta VSTi, sĂ„ gĂ„r det mycket lĂ€ttare... 😄

I första versionen ocksÄ? Jag köpte denna för ett tag sedan men sÄg inte skymten av nÄgon VSTi pÄ skivorna? Menar du inte Superior?

Det stĂ„r i alla fall pĂ„ kartongen - fast jag har 2:an (inte Superior alltsĂ„), sĂ„ jag vet inte om version 1 innehöll det... Om det inte Ă€r nĂ„got vanligt WAV-format pĂ„ samplingarna, sĂ„ borde det ju i alla fall finnas nĂ„gon sorts uppspelare, kan man tycka... 😆

Dela pÄ andra sajter

Till DFH medföljer ju en version av Kompakt. Har du installerat detta VSTi, sĂ„ gĂ„r det mycket lĂ€ttare... 😠

Superior har en egen sampleplayer/grÀnssnitt utvecklat av toontrack sjÀlva.

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.