JJMusik Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 men nu kom jag på att den bara har xlr-kablar och jag har bara teleutgångar från mitt ljudkort? Någon som har en lösning på detta eller tips på alternativ analog volymkontroll???
cRiTza Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 men nu kom jag på att den bara har xlr-kablar och jag har bara teleutgångar från mitt ljudkort? Någon som har en lösning på detta eller tips på alternativ analog volymkontroll??? http://www.thomann.de/se/sm_pro_audio_nano_patch.htm Billig och helt ok, använder själv en sådan. Annars så är ju en liten mixer också ett alternativ, har själv en behringer som ligger och skräpar, Använder den inte för att jag är rädd att den skall förstöra ljudkvaliteten. Okunskap föder rädsla var det också någon som sa!
JJMusik Postat 10 januari 2010 Trådstartare Postat 10 januari 2010 kom precis på att det inte är något problem med TCn iofs... Man måste ju inte koppla den rakt in i utgångarna på ljudkortet. Köpter istället två korta balancerade tele till XLR hane
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.