Jump to content
Annons

T&M - Dass Sexy Rumpa


Vad tycks om Musiken/Videon??  

29 röster

  1. 1. Vad tycks om Musiken/Videon??

    • 5 - Bra
      6
    • 4 - Ganska bra
      3
    • 3 - Ok
      2
    • 2 - Dålig
      6
    • 1 - Sämst
      6


Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

mja har ju inte försökt göra låten dålig eller så utan musiken är seriöst gjord i "madtracker" ehum.. ;] här kommer texten om nån vill veta: tanzen mit dass sexy rumpa, swingen deine ballefjong, viften jugend nicen anus, seine hängpatten looking gut, jaah!! svengelska blandat med tyska..

EDIT: stavade fel på seine

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att konstruktiva förslag är lite bortkastade på er så jag nöjer mig härmed. :rolleyes:

det är inte bortkastat, kom gärna med förslag!! har inte alltid så bra fantasi, håller dock inte med att klippningen är rutten.. men om man jämför med proffsgrejjer så är den nog allt dålig, men i dagens läge tycker jag det känns fint med oproffsighet och opolerat ljud (kanske inte så objektivt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe, dansarna i videon framhäver en klar realism av äckel! 🙂 Bra gjort.

Låten är väl kanske inget att hoppa för kanske. Men den passar in till videon

Det va längesen man hörde något ifrån Tunnan och Moroten.

Kommer ihåg när Bajs i Bastun satte spår i alla huvuden på vår skola. Skrämmande.

Tog en titt på eran hemsida. Jag tycker ja o mina polare är knasiga, men va fan...Ni är ju sjuka på riktigt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

mja har ju inte försökt göra låten dålig eller så utan musiken är seriöst gjord i "madtracker" ehum.. ;] här kommer texten om nån vill veta: tanzen mit dass sexy rumpa, swingen deine ballefjong, viften jugend nicen anus, seine hängpatten looking gut, jaah!! svengelska blandat med tyska..

EDIT: stavade fel på seine

Just precis 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag impas fortfarande mest över hur ni lyckats samla så många så fula losers på ett och samma ställe. 🙂

jag blev lite impad själv när jag besökte stället första gången = edelweiss i solna! ganska kul att sjunga karaoke faktist, kommer ihåg några tjejjer/kärringar på pub anchor som var tvungna att hålla för öronen när jag sjöng min specialversion av aces high (iron maiden) där, höll nog micken lite för nära :] har även sjungit firestarter (prodigy) i dödsmetal version..

hur som helst nån som har nått tips på några flera kvarterspubbar med mycket alkisar och orginal? fler videos att spela in 😉

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

Öhh ... det låter som en korsning mellan Keine Ahnung, DAF och Nitzer Ebb. Inte dåligt, men ganska trist i längden. Dessutom är det med plojmusik som med en rolig historia - sällan roligt.

Och dessutom heter det musikvideo, inte musik video. (Det var nog särskrivningen jag störde mig mest på.)

Redigerat av AndyPandy
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att musiken är tillräckligt svängig a'la DAF för att va lite småintressant, men den trista låtsastyska snusktexten känns mest pinsam... Vore kul att höra nåt du gjort "på allvar".

Just precis!

Link to comment
Dela på andra sajter

* Jag tycker att videon till den nya remixen av Sätt igång och Spy är mer epilepsi- * framkallande!

* Vänta lite, den finns ju inte än! 😄

hehe nix inte än men vi får se när den kommer, 2005 eller 2055 :rolleyes:

* Vore kul att höra nåt du gjort "på allvar"

har inte gjort något på allvar på 8år och det som jag gjorde innan vill ni inte höra, har haft 2 låtar med på p3 demo -97 dock.. fast då var det nog lättare att komma in!

Redigerat av Tunnan och Moroten
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...