Tunnan och Moroten Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 LÅTNAMN: Dass Sexy Rumpa ARTIST/GRUPP: Tunnan och Moroten GENRE: Dansbeat LÅTLÄNGD: 1.36 KOMPOSITÖR: Tunnan PRODUCENT: Tunnan EV. MEDVERKANDE: I Videon syns div karaoke folk dansa INSPELNINGSÅR: 2003 tror jag.. FORMAT: mpeg/mp3 STORLEK: 20mb STATUS: Färdig! LÅTLÄNK: Dass Sexy Rumpa (Musik Video) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Låten e kul 😛😄😄 men det är inte meningen att det ska va på allvar eller?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunnan och Moroten Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 (edited) mja har ju inte försökt göra låten dålig eller så utan musiken är seriöst gjord i "madtracker" ehum.. ;] här kommer texten om nån vill veta: tanzen mit dass sexy rumpa, swingen deine ballefjong, viften jugend nicen anus, seine hängpatten looking gut, jaah!! svengelska blandat med tyska.. EDIT: stavade fel på seine Edited January 5, 2005 by Tunnan och Moroten Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisältää Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Ganska trist, tyvärr. Videon är roligare än låten, men inte mycket. Jag antar att konstruktiva förslag är lite bortkastade på er så jag nöjer mig härmed. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Haha ja videon var i en klass för sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Kass.. När man börjar störa sig på rutten klippning i videon är det nåt som inte stämmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Hmm... Det är lite som Varan TV's "Tyskarna från Lund", fast inte lika roligt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunnan och Moroten Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 Jag antar att konstruktiva förslag är lite bortkastade på er så jag nöjer mig härmed. det är inte bortkastat, kom gärna med förslag!! har inte alltid så bra fantasi, håller dock inte med att klippningen är rutten.. men om man jämför med proffsgrejjer så är den nog allt dålig, men i dagens läge tycker jag det känns fint med oproffsighet och opolerat ljud (kanske inte så objektivt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nattvaktaren Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Tokbra. Varför är ni inte megastjärnor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peppemannen Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Riktigt uselt. Både musik och video. Men det vet ni ju redan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunnan och Moroten Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 (edited) kanske är denna fina musik inte för detta forum? här spisas det nog för mycket genesis, toto, marillion, rush och sånt, fast rush är goa.. Edited January 7, 2005 by Tunnan och Moroten Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Jag håller med nattvaktaren. Videon är skitball. De som säger annat är för mogna för sitt eget bästa. 😛 Keep it up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Sånt kan helt klart va kul.. Tyckte inte denna var det. Det var för alldeles "snällt" för att va roligt på det viset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 jättegulligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debul Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Hehehe, dansarna i videon framhäver en klar realism av äckel! 🙂 Bra gjort. Låten är väl kanske inget att hoppa för kanske. Men den passar in till videon Det va längesen man hörde något ifrån Tunnan och Moroten. Kommer ihåg när Bajs i Bastun satte spår i alla huvuden på vår skola. Skrämmande. Tog en titt på eran hemsida. Jag tycker ja o mina polare är knasiga, men va fan...Ni är ju sjuka på riktigt. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertus Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 mja har ju inte försökt göra låten dålig eller så utan musiken är seriöst gjord i "madtracker" ehum.. ;] här kommer texten om nån vill veta: tanzen mit dass sexy rumpa, swingen deine ballefjong, viften jugend nicen anus, seine hängpatten looking gut, jaah!! svengelska blandat med tyska.. EDIT: stavade fel på seine Just precis 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Men den här har man ju sett innan. Jag impas fortfarande mest över hur ni lyckats samla så många så fula losers på ett och samma ställe. 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicked_s Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Detta var riktigt bra! Videon var skön som fasen och låten håller minst lika hög klass som allt annat som de spelar på radion idag. Helt klart en femma från mig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunnan och Moroten Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 (edited) Jag impas fortfarande mest över hur ni lyckats samla så många så fula losers på ett och samma ställe. 🙂 jag blev lite impad själv när jag besökte stället första gången = edelweiss i solna! ganska kul att sjunga karaoke faktist, kommer ihåg några tjejjer/kärringar på pub anchor som var tvungna att hålla för öronen när jag sjöng min specialversion av aces high (iron maiden) där, höll nog micken lite för nära :] har även sjungit firestarter (prodigy) i dödsmetal version.. hur som helst nån som har nått tips på några flera kvarterspubbar med mycket alkisar och orginal? fler videos att spela in 😉 Edited January 10, 2005 by Tunnan och Moroten Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrik Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Haha, detta var roligt 🙂 Tunnan & Moroten är ju kult! Kommer ihåg när jag drog hem låtar från er när jag gick på gymnasiet, 100% party musik 😉 Hoppas man kan få se lite fler videos i framtiden 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chriskooh Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Detta va coolt, å inge fel på videon heller. Minst lika rolig som Fatboyslims´Praise You! 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barden Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 QL Video 😎 Folk som säger att det är kasst förstår et bara helt enkelt inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 (edited) Öhh ... det låter som en korsning mellan Keine Ahnung, DAF och Nitzer Ebb. Inte dåligt, men ganska trist i längden. Dessutom är det med plojmusik som med en rolig historia - sällan roligt. Och dessutom heter det musikvideo, inte musik video. (Det var nog särskrivningen jag störde mig mest på.) Edited January 11, 2005 by AndyPandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Tycker att musiken är tillräckligt svängig a'la DAF för att va lite småintressant, men den trista låtsastyska snusktexten känns mest pinsam... Vore kul att höra nåt du gjort "på allvar". Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Tycker att musiken är tillräckligt svängig a'la DAF för att va lite småintressant, men den trista låtsastyska snusktexten känns mest pinsam... Vore kul att höra nåt du gjort "på allvar". Just precis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Levin Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 Jag tycker att videon till den nya remixen av Sätt igång och Spy är mer epilepsi-framkallande! Vänta lite, den finns ju inte än! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tunnan och Moroten Posted January 12, 2005 Author Share Posted January 12, 2005 (edited) * Jag tycker att videon till den nya remixen av Sätt igång och Spy är mer epilepsi- * framkallande! * Vänta lite, den finns ju inte än! 😄 hehe nix inte än men vi får se när den kommer, 2005 eller 2055 * Vore kul att höra nåt du gjort "på allvar" har inte gjort något på allvar på 8år och det som jag gjorde innan vill ni inte höra, har haft 2 låtar med på p3 demo -97 dock.. fast då var det nog lättare att komma in! Edited January 12, 2005 by Tunnan och Moroten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts