raggasockan (oregistrerad) Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 HEJ! ska köpa mig en imac snart så jag fick för mig att jag skulle sälja mitt ljudkort E-mu 0404 som jag körd på min pc funderar på att köpa ett Apogee Duet i stället varför ska jag köpa Apogee Duet? eller ska jag behålla mitt gammla som jag trivs med. har ni nå bra kort att rekomendera om jag skulle vilja ha typ 8 eller mera utgångar får kosta max 5000kr mvh raggasockan
Gilbert Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 http://www.focusrite.com/products/saffire/saffire_pro_40/ Annars så skulle jag behållit 0404 USB. Duet är i många fall ett nedköp.
Linus Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 (redigerat) varför ska jag köpa Apogee Duet?Om du vill ha 2 kanaler med bra mikpreamp och smart integrering med Macen, Logic eller GaragebandAnnars är väl 0404 USB inte så pjåkigt. Jag skulle rekommendera dig att behålla det tills kortet inte längre fyller dina behov. har ni nå bra kort att rekomendera om jag skulle vilja ha typ 8 eller mera utgångar får kosta max 5000kr Varken E-MU 0404 USB eller Apogee Duet har 8 in- eller utgångar. Då säger jag MOTU Ultralite mk3. Redigerat 3 januari 2010 av Linus
raggasockan (oregistrerad) Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 tackar för era inlägg:) håller nog kvar e-mu kortet ett tag till:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.