Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
de delarna av ansiktet som funkar bra, dvs kinder och polisong-området, blir inte ens speciellt lena. Så jävla överreklamerat.

Men liksom då gör du nått fel. Ska ska visst kunna bli lent och fint. Du tvättar väl först ansiktet med varmt vatten och använder sedan raklödder? Och du drar väl inte hyveln i sidled? 😄

Postat (redigerat)

Visa då! 😄

edit, ja Pazo alltså, var fullt me ninjor ikväll. 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Men liksom då gör du nått fel. Ska ska visst kunna bli lent och fint. Du tvättar väl först ansiktet med varmt vatten och använder sedan raklödder? Och du drar väl inte hyveln i sidled? 😄

fan, jag fucking BADADE i varmt vatten innan idag för att det skulle vara uppmjukat och sånt, och såklart använder jag lödder.

Postat
fan, jag fucking BADADE i varmt vatten innan idag för att det skulle vara uppmjukat och sånt, och såklart använder jag lödder.

Då måste jag tyvärr komma med tråkiga nyheter. Du är....

....HOPPLÖST FALL!! 😄

Postat

...men det låter inge bja 😄 Vad ska man göra me allt skit man spelar in? 😄

Postat

Soft beat! 😄

Hur gåre me din smöriga Schlagerlåt då? 😄

Postat
Vafan!? Vadå inte?

Varje gång jag ska skriva "IN" blire fan alltid inte! 😄

Så blir det för mig med hela tiden! Jobbigt så inte i helvete!

Postat

Du kanske borde raka dej med kniv.

Postat

men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar.

Postat
men det är ju inte skärsår. om jag trycker ett papper mot ansiktet efter rakning så är det hundratals små små blödningar liksom. som att varenda skäggstrå protesterar.

Håller med där lite. Sen får man inflamerade hårsäckar och skit. Plus att jag som redan får utslag av att huden blir torr, får extra stört enormt torr hud som börjar få sår å skit

Postat (redigerat)

Ni kanske borde gå me i denna fejjan-gruppen?

"Vi som e för dåliga för att kasta sten... och raka oss."

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.