Jump to content
Annons

DJ Hero utvärdering


johaseo

Recommended Posts

Har någon testat DJ hero (uppföljare på Guitar Hero) och kan säga om den är värd pengarna ? Funderar på att köpa den som en födelsedagspresent till en riktig DJ ... men är det helt löjlig och intetsägande för en riktigt DJ så struntar jag i det ... vad säger ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har någon testat DJ hero (uppföljare på Guitar Hero) och kan säga om den är värd pengarna ? Funderar på att köpa den som en födelsedagspresent till en riktig DJ ... men är det helt löjlig och intetsägande för en riktigt DJ så struntar jag i det ... vad säger ni?

Har själv testat spelat och blev inte särskilt imponerad av det.. Guitar Hero-serien är ju oerhört mycket roligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv testat spelat och blev inte särskilt imponerad av det.. Guitar Hero-serien är ju oerhört mycket roligare.

Snart kommer "Accordion Hero" med Mr grandmaster-Roland Ceder-Mark som slutboss......Kalle-Hjularbo hambo som fan:)

Ärligt talat är detta den sämsta spelide som lanserats efter "The Train Simulator".

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat är detta den sämsta spelide som lanserats efter "The Train Simulator".

Trodde det var ett skämt, men gjorde en googling.

Nu väntar jag på ett program för trädgårdsmästare där man kan titta på gräs växa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde det var ett skämt, men gjorde en googling.

Nu väntar jag på ett program för trädgårdsmästare där man kan titta på gräs växa.

Jo det verkar vara ett riktigt toppenspel undrar om man måste passa sig för "hoppare"....

Ska tydligen finnas ett tidigare till amiga som utsetts till världens sämsta om jag inte minns fel, som vanligt av "puttemjuk" att satsa på bra saker:)

Trädgård: har du inte provat farmville;)

Redigerat av Leon
Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä det är ju skitskojj, speciellt om man är två å battlar. 😄

Nåja, smaken är väl som baken.

Någon här på forumet som vill battla lite över internet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min systerson fick det i julklapp.

Och jag måste faktiskt erkänna att det var lite småkul.

Dock inte lika roligt som GH.

Men det var inte alls lika lätt som GH. Det var betydligt mycket svårare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...