DieHard (oregistrerad) Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Sitter här i natt och går igenom midifil efter midifil för att leta fram till trummor och det jag vill ha. Normalt brukar inte bry mig men när man går igenom så många och får hela tiden frågan, när man importerar en midifil, om man vill starta nytt projekt. Mycket irriterande. Går det stänga av det? Har inte hittat något. Någon som vet?
D200 Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Starta ett och dra in dem istället då från mappen? Går inte det?
DieHard (oregistrerad) Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Nä startar man ett nytt och laddar in ny midifil kommer samma fråga upp igen bara.
Claes Holmerup Postat 22 december 2009 Postat 22 december 2009 Har aldrig funderat över det eftersom jag bara brukar importera midifiler någon enstaka gång ibland, men det borde ju finnas någon inställning under Preferences för det. Får ta och kolla i kväll, om ingen annan kan konfirmera eller dementera innan dess...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.