Jump to content
Annons

Nyårslöfte


onosoul

Recommended Posts

Med tanke vad som hänt i världen under den sista veckan blir det nog en lugnare nyårsafton med en extra djup blick ner i flaskan (som förhoppningsvis varar tills efter tolvslaget)

Däremot kan man ju avge ett bra nyårslöfte.

Jag lovar nu mig själv:

* Sluta röka som jag började med när jag slutade äta nicorette tab som jag började med när jag slutade tugga nicorette tuggummi som jag började med när jag slutade med nicoretteplåster som jag började med när jag slutade snusa.

*Sätta in en för tillfället okänd summa pengar till de behövande efter flodvågen.

*Ringa/tala med min släkt och vänner och berätta hur mycket de betyder för mig.

VILLKA ÄR ERA NYÅRSLÖFTEN???

Gott Nytt År önskar onosoul!

Redigerat av onosoul
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mitt nyårslöfte är att lyckas hålla mitt nyårslöfte...

Blir ju en paradox som inte lovar något alls, inte kräver något alls av mig och som därför är lätt att hålla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller nog med MusicGene.

Spendera mer pengar än någonsin låter som ett rimligt nyårslöfte - och det har ju stämt alla år hittills, så det blir nog väldigt lätt att hålla... 🙂

Undvika att snacka på olika forum vet ni väl vid det här laget att det är omöjligt att hålla - så det är inte lönt... 😎

God fortsättning! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt nyåslöfte är att jag ska bli en bättre pappa till min underbara lilla son ... Jag jobbar alldeles för mycket och jag har knappt tid att spendera tid med honom. Min fru väntar vårt andra barn så nu måste jag fasiken rycka upp min och börja ta familjelivet på allvar!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt nyåslöfte är att jag ska bli en bättre pappa till min underbara lilla son ... Jag jobbar alldeles för mycket och jag har knappt tid att spendera tid med honom. Min fru väntar vårt andra barn så nu måste jag fasiken rycka upp min och börja ta familjelivet på allvar!!! 🙂

Det där är ett bra löfte! 🙂

Vi satt 12 pers runt bordet igår och gav nyårslöften... alla hoppas att alla har glömt tills nästa år. 😎

Fast vissa kom ihåg vissa från ifjol... jag hade uppenbarligen lovat att ägna mer tid åt att komponera musik, och producera material till en egen CD. Check. 🙂

Ärligt talat är jag sådär störigt seriös.. jag skriver ett A4 varje år med nyårslöften/personliga mål och driver varje löfte som ett eget projekt. Och följer upp efterhand. Och de mål jag lyckas uppfylla ett år, följer sedan med som förvaltning följande år. Ingen mening att uppfylla ett mål som t.ex att sluta röka, börja träna, komma i balans i livet, osv - om man inte oxå förvaltar det när man väl uppnått det. 😛

Usch vad jag är yrkesskadad egentligen. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Mitt nyåslöfte är att jag ska bli en bättre pappa till min underbara lilla son ... Jag jobbar alldeles för mycket och jag har knappt tid att spendera tid med honom. Min fru väntar vårt andra barn så nu måste jag fasiken rycka upp min och börja ta familjelivet på allvar!!! 😉

jag har hört att barn kräver kravlös kärlek utan konkurrens.

skänk bort din modular till mig

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har hört att barn kräver kravlös kärlek utan konkurrens.

skänk bort din modular till mig

Hehe ... Junior är lika förtjust i modularen som jag är vilket gör den till en utmärkt "lekplats" åt både far och son 🙂 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att försöka fatta hur jag ska gå tillväga för att lägga upp mina odödliga alster så att de kan sågas av Er andra på demoforumet och att få mer tid till att få ner mina låtar "på pränt", hur nu det skall gå till?! Men det är klart, jag sover 6 timmar varje natt, slöseri!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...