wonderboy Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Hinner bara sitta nån timme då och då, frustrerande när man köpt nytt program! Logic Express 7 hittar vare sig min M-box eller min Midisport 2x2. Jag laddade ner uppdatering av mididrivern men inte till M-boxen. Jag sitter på en Powerbook G4. Logic vill hela tiden använda Macens inbyggda ljud trots att jag pekat ut "Digidesign Hardware". Varje gång jag startar upp säger Logic att den inte hittar denna hårdvara utan använder macens egna. Jag gick till Digidesigns hemsida. Där finns två drivers att ladda ner: Digidesign CoreAudio Driver 6.7 for Panther Digidesign CoreAudio Driver 6.1.2 for Jaguar . Problemet är att jag har Protools LE 6.4 och Panther. Hur ska jag gå tillväga? Tacksam för svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisB Posted December 31, 2004 Share Posted December 31, 2004 Har du uppdaterat till 10.3.7? Du ska ladda hem Digi Coreaudio 6.7 till Panter. Ser OSX midi/audio utlility'n ditt ljudkort/midiport? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted January 1, 2005 Author Share Posted January 1, 2005 Tack, Chris B! Dock sitter jag på 10.3.6, ursäkta mig! Jag har inte möjlighet att uppdatera förrän jag är tillbaks på skolan om 14 dagar. Kan jag få Logic Express 7 att funka med min M-box ändå i väntan på uppdatering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted January 12, 2005 Author Share Posted January 12, 2005 Haha, nu har jag uppdaterat! Jag återkommer när jag laddat ner drivern! 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts