V1gg4N Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 (redigerat) Jag Àr en van fruity loops anvÀndare. Suttit i det i lite drygt 2 Är och har precis fixat sÄ min inspelnings utrustning funkar perfekt.. Men jag vet inte hur man efter man har inspelat sitt ljud i edison ska fÄ de till nÄgon track, eller det kanske man inte behöver? Vore tacksam för ett svar:) Redigerat 26 november 2009 av V1gg4N
base10 Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 1) vÀlj det du ska spela in som input pÄ en av kanalerna i FLs mixer. 2) Tryck pÄ record knappen och vÀlj "record audio into playlist". DÄ hamnar det du har spelat in som ett audioclip, du behöver inte anvÀnda edison alltsÄ.
V1gg4N Postat 10 december 2009 TrÄdstartare Postat 10 december 2009 Men om jag vill anvÀnda alla effekter jag har lagt till i kanalerna pÄ mixern?
Lonian Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 V1gg4N sa: Men om jag vill anvÀnda alla effekter jag har lagt till i kanalerna pÄ mixern? you lost me
base10 Postat 11 december 2009 Postat 11 december 2009 V1gg4N sa: Men om jag vill anvÀnda alla effekter jag har lagt till i kanalerna pÄ mixern? SÄ lÀgger du bara till dem efterÄt, eller routar audioklippet till dem effekterna. GÄr iof att anvÀnda input pÄ den kanalden, dÄ kommer allt med
V1gg4N Postat 15 januari 2010 TrÄdstartare Postat 15 januari 2010 Tack sÄ mycket:) Det hjÀlpte mig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.