Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Får kanske tillägga att jag är snällare i verkligen än bilden kanske ger intryck av. 😛

I verkligheten omgivs du av dekor från barnprogram från 70-talet? 😄

Postat (redigerat)
Undegär så. 😄

Jag lyckades alltså nyss med att stava fel på två ställen i ett enkelt ord! 😛

fail.jpg

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
määh. har vart upptagen med att äta 😛 . imorn åker jag. hade ändå bara kunnat idag. nytt försök en annan gång

haha, låter gött. Mat går alltid före förstås. 😄

Yepp, blir fler tillfällen!

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Okej, premiär alldeles nu!

fööööörrrrrrr.......(tänk er virveltrumma eller annat coolt här typ)......... 😄

LÄNGTSAH X-mas list FFS!

😄

Jag har börjat me 15 riktigt grymma jullåtar.

Sätt er bekvämt, lyssna, lyssna lite till, låt er beundras av min grymma musiksmak och fyll på för bövelen!!!!! 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Jag lyckades rädda de överkokta makaronerna lite grann med kallt vatten direkt efter men de smakade fan ingenting, inte såsen heller. 😛😄

Postat
Jag lyckades rädda de överkokta makaronerna lite grann med kallt vatten direkt efter men de smakade fan ingenting, inte såsen heller. 😛😄

du ska ha salt i vattnet när du kokar pasta/potatis. Mängder! Annars krydda efteråt med smör å grillkrydda(knorr)

Postat
du ska ha salt i vattnet när du kokar pasta/potatis. Mängder! Annars krydda efteråt med smör å grillkrydda(knorr)

alltså, såpass kunskaper har jag. 😛 Så salt hade jag men inte tillräckligt antagligen. nu ska jag duscha.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.