Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

En invandrare, bosatt i Malmö-trakten som jobbar inom telemarketing. Var inte många ord jag förstod av det telefonsamtalet.

Postat
En invandrare, bosatt i Malmö-trakten som jobbar inom telemarketing. Var inte många ord jag förstod av det telefonsamtalet.

😆

Postat
à mesure que le temps passe, je mesure le temps qui passe

kåom å kleim pau meine tuttar

Jag tycker att en franska känns bättre i munnen

HAAAAHAHAHAHA 😄

😆

Postat
HÖRDE NI VAD JAG SA??!

JAG SKA SPELA LIVE!

om jag inte hinner få ett eller flera av följande...

...ett nervöst sammanbrott

...cancer-aids i fingrarna pga överansträngning av tjocka bassträngar

...ett jobb

...bättre omdöme

...sex

...kicken som basist pga att jag inte kan spela bas

:rolleyes:

Du kan väl spela syntbas, eller programera en sån där tb eller vad dom heter?

Postat
Vad är det du ska ge ut och promota, eller har jag missförstått nåt?

En skiva. Men mina bilder kommer nog inte ha samma attityd tyvärr. Mitt största problem är att även om jag inte är ful så kan jag inte göra ansiktsuttryck. Om jag ska le ser jag antingen ut som jag just fick reda på att jag har aids eller som jag föddes med en allvarlig hjärnskada. Och så ser jag ut som ett miffo från andra håll än rakt framifrån.

Postat
En skiva. Men mina bilder kommer nog inte ha samma attityd tyvärr. Mitt största problem är att även om jag inte är ful så kan jag inte göra ansiktsuttryck. Om jag ska le ser jag antingen ut som jag just fick reda på att jag har aids eller som jag föddes med en allvarlig hjärnskada. Och så ser jag ut som ett miffo från andra håll än rakt framifrån.

Så illa kan det väl int e va? Du kan ju inte gärna se ut som ett miffo rakt bakifrån?

Postat
Så illa kan det väl int e va? Du kan ju inte gärna se ut som ett miffo rakt bakifrån?

Blir inte så kul bild rakt bakifrån heller.

Sämst att det ska vara så trist årstid när man ska ta häftiga bilder.

Jag vill se ut såhär:

Panda%20Bear%20noah_lennox.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.