Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 mäh.. xD du borde skrivit: "där var du inte snabb"... höhö haha, vafan! tänkte inte på't! xD
SadamJR Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Men ööööh... De är ju inte ens i närheten av techno... inte ens gjort med elektroniska instrument 😏 Elektroniken var inte så utvecklad på den tiden. Gillar som sagt inte techno själv. Vet inte varför jag tog upp det.
Micke H Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Jag har ett NES över memphan! 😄 :D 😄 Men det ska MickeH köpa 😛 du var allt seg där du xD Var ganska länge sen du skulle skicka det, hörru. 🙂
Micke H Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Fast ska jag vara ärlig är det lika bra. Börjar ångra mig. xD Det är väl snarare ett SNES jag vill ha.
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Pazo, denna är typ 6 år tidigare än din länk. http://www.youtube.com/watch?v=_VQhBGbU6vM solklar techno där också 🙂 Man känner igen den dessutom, måste ha samplats hur många gånger som helst.
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 eller vänta nu, de samplar kansek från krafwerk. fail igen xD
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 det verkar vara något fel på mitt tangentbordi dag...
Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 varför ska alla rikemansbarn få iphones när dom inte ens vill särskilt mycket
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Pazo, denna är typ 6 år tidigare än din länk.http://www.youtube.com/watch?v=_VQhBGbU6vM solklar techno där också 😛 Man känner igen den dessutom, måste ha samplats hur många gånger som helst. JAA!!! Jag sa faktiskt en av de första, Aktins ingick väl i bellville trio med han som gjort den jag postade 🙂 SJUKT SNYGG LÅT FIDDEN!
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Fast ska jag vara ärlig är det lika bra. Börjar ångra mig. xD Det är väl snarare ett SNES jag vill ha. Määääh! 😛 Ska jag skicka till memphis då eller? 🙂
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Plugg Redigerat 6 december 2009 av Pico
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också.
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också. Klippet hade sköna kommentarer om inte annat. 🙂
Micke H Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Määääh! 😄Ska jag skicka till memphis då eller? 🙂 Gör det. 😛 Hade du inte vart så seg hade jag köpt det. 😄
Pazo Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 sen kan man ju argumentera om inte egentligen är techno också. Njee, de är ju elektro ffs! 😛
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Njee, de är ju elektro ffs! 😛 Mjo, men jag tycker tusan att det känns lite techno ändå. Detta då? brukar iofs nämnas mer som tidig house, men jag vet inte.
Recommended Posts