Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 woää, vi har ny låt på g som snart är färdigmixad som är jäääävligt fet 😄 Janice?
SadamJR Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 På spåret var rätt svårt. Tog i alla fall memphis på 10 p.
Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 janice prix alltså Mäh, så där fåru inte göra när jag skriver en fråga! xD
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Mäh, så där fåru inte göra när jag skriver en fråga! xD 😄
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 imorgon ska vi plugga på ekonomikum vilket är soft eftersom det är typ max 100 meter härifrån 😄 vi ska träffas tiodigt
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Under Saddam Husseins styre i Irak skulle man kunna säga att det var en sultanistisk regim. Efter totalitära stater har sultanistiska stater sämst chans att demokratiseras. jag har tenta på måndag 😄
Emulator Postat 4 december 2009 Trådstartare Postat 4 december 2009 du svarade intge mig saddam? 😎 eller har jag missat nåt 😄
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 visste ni att den vanligaste demokratimodellen inom statsvetenskapen egentligen inte är en demokratimodell, utan en polyarkimodell? nu vet ni i alla fall. den innefattar sju kriterier: valda befattningshavare allmänna val yttrandefrihet rätt att kandidera i val alternativa informationskällor föreningsfrihet fria och opartiska val jag kunde 😄
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 EWWWWWWWWW vafan kolla hans bröst http://www.youtube.com/watch?v=WnlMHhbqgyg
Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Iofs, haru något förslag? Såg du klart Smoking btw? Vad tyckte du? 😄
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Nepp, inte sett klart 😄 Ptja... Crash är ju bra xD Nä men har du sett Lucky Number Slevin än? Den var i alla fall grym.
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Dinosaur Jr. är rätt bra med. Fast det är ju ett band 😄
Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Nepp, inte sett klart 😄 Ptja... Crash är ju bra xD Nä men har du sett Lucky Number Slevin än? Den var i alla fall grym. Nepp, bläddrade igenom igår och letade, men såg istället "Primer". Rätt skön film. Lite geek-film så, right up my alley. 😎
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Nepp, bläddrade igenom igår och letade, men såg istället "Primer".Rätt skön film. Lite geek-film så, right up my alley. 😄 Ah, dom som råkar bygga en tidsmaskin va? Jag skulle vilja se Lord of War också! Den verkar bra.
Overkill Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Lucky Number Slevin är väl under action skulle jag tro. Eventuellt thriller men det tror jag inte.
Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Ah, dom som råkar bygga en tidsmaskin va? Jag skulle vilja se Lord of War också! Den verkar bra. Jepp, just den!
Pico Postat 4 december 2009 Postat 4 december 2009 Såg någon film om en unge i ett koncentrationsläger också. Minns inte vad den hette.. 😄
Recommended Posts