Fidden Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 ah, jag ser att jag fortfarande glömmer det andra r:et när jag skriver mitt namn xD
Fidden Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 rätt schysst att den även fungerar som ett löstagbart touchpad (som känner av apple-rörelser) så att man kan sitta helt tillbakalutad i soffan medan man slösurfar xD
Fidden Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 haha, får försöka mig på nåt självporträtt någon dag, det där var faktiskt inte alls jag även om jag ibland försöker se sådär ond ut (utan att lyckas)
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Yeees! Jag behöver faktist ett sådant hölster.... tack för tipset Gote!! 😄
Gote Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Yeees! Jag behöver faktist ett sådant hölster.... tack för tipset Gote!! 😄 Det verkar rätt smidigt när man kör med flera hus... 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Inte husen altså. Bältet menade jag.. 😄
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Hittade hur man gör dem själv: Spider belt 😄
Overkill Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 pazos rum är apgrymt bara så ni vet 🙂 jag har inte orkat packa upp allt än. böcker är jobbiga för dom är i olika storlekar.
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Fan vad klantigt... gissa vem som stukade foten... gick ut barfota i frosten och trampade på något vasst med andra foten.. stödjer sig på den stukade foten som viker sig.... och drar knäet i backen....
k9 (oregistrerad) Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Fan nu har jag sådär jobbigt igen. Alla ljud låter jätte högt och lika högt. Tangent bordet låter som om någon slår på en liten bongo.... chassifläkten i datorn låter som en bilmotor.... vattenkranen är helt outhärdlig att spola i just nu
Pico Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 hihi, rätt kul att rita/måla ändå ☺️ Typisk sån grej jag vill ha men inte känt att jag har råd. Och inget jag prioriterat heller förstås för man är ju inte ens i närheten av att ha talang. 🙂
slejnard Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 hihi, rätt kul att rita/måla ändå 🙂 Nice! Behövs mer bilder i taveltråden ☺️ . Vad sa du att det var för mojäng du målade med?
Fidden Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 ganska billigt nu för ti'n. 900:- =) talang är för veklingar xD
Fidden Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 shit, ja där har du rätt, jag kan kalla det för "tavlor" och slänga dit det istället 🙂
Recommended Posts