Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Matte på SU.

käy!

e ledig imorn, måste stiga upp tidigt imorn och plugga matte, kanske dags o sova snart då.

Fastnade dock på softairgun forumet. 😕

Redigerat av Memphis
Postat

hej! vi har flyttat. började lite smått vid ett som stora tidsoptimister, men insåg rätt snart att vafan det här kommer ta sjukt lång tid. i alla fall så höll vi på till klockan 2 😄 20:50 ringde jag till star 1 och sa att vi nog blir 10 minuter sena med vår släpkärra, då sa hon att det var lugnt och att vi kunde lämna nycklarna imorgon (vi hade hyrt den till 21). men vi använde den till 2 😕 sen efter det var det ju megakaos här i lägenheten så då fick vi styra upp det lite och började pilla lite. sen var klockan tjugo i fem och då sa vi att nä det är ingen idé att sova.

och fy fan vad tunga mina flyttlådor var, helt sjukt...

k9 (oregistrerad)
Postat

Måste köpa keffa idag....

och julklappspapper....

och klia mig i örat.....

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! De sista lådorna blir ju alltid tunga även om de väger lite......

Postat
Har arbete ett egenvärde i sig? Det tror inte jag, inte för min del alltså.

Läste idag i tidningen också att knappt 70% av Sveriges män kan tänka sig att arbeta utan betalning.

??

hjärntvättade...

Postat

hehe, då vet jag precis hur overkill o pazo kommer må idag, om de inte sovit nåt. Var en mycket märklig dag igår, satt och nickade till medan jag skrev på datorn exempelvis 😕

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fan! Fick virus igen när jag reggade en användare på Myspace så de kan dra åt helvete nu....

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

tjing! Ska ut ock fotografera nu... höres forumet....

k9 (oregistrerad)
Postat

Måste ladda batteriet i kameran så det vart inga bilder.... Det coola ljuset hinner förvin nu med

k9 (oregistrerad)
Postat

Morn morn... Din avatar skulle må bra av att bo hos mig ett tag... den ser lite svulten ut..

Postat
Måste ladda batteriet i kameran så det vart inga bilder.... Det coola ljuset hinner förvin nu med

Du det "coola ljuset" försvann i augusti och väntas tebax i maj. 😉

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! De coola damkläderna försvan med augusti ljuset och kommer åter i maj dock...

Det var en så ball färg på naturen nu att min hund inte syntes när jag var ute med henne. Hennes päls och ögon var ett grymt camouflage i frosten..

Postat
Haha! De coola damkläderna försvan med augusti ljuset och kommer åter i maj dock...

Det var en så ball färg på naturen nu att min hund inte syntes när jag var ute med henne. Hennes päls och ögon var ett grymt camouflage i frosten..

😉

Postat
hej! vi har flyttat. började lite smått vid ett som stora tidsoptimister, men insåg rätt snart att vafan det här kommer ta sjukt lång tid. i alla fall så höll vi på till klockan 2 😄 20:50 ringde jag till star 1 och sa att vi nog blir 10 minuter sena med vår släpkärra, då sa hon att det var lugnt och att vi kunde lämna nycklarna imorgon (vi hade hyrt den till 21). men vi använde den till 2 😉 sen efter det var det ju megakaos här i lägenheten så då fick vi styra upp det lite och började pilla lite. sen var klockan tjugo i fem och då sa vi att nä det är ingen idé att sova.

och fy fan vad tunga mina flyttlådor var, helt sjukt...

SOV!

k9 (oregistrerad)
Postat

Min favorit tjej var just förbi med kaffe.... Hon tog dessutom med sig min vovve på en promenix...

k9 (oregistrerad)
Postat

jag saknar en av mina favorittjejer ibland... Har fortfarande inte bytt strängar på henne.....

Postat
jag saknar en av mina favorittjejer ibland... Har fortfarande inte bytt strängar på henne.....

nu blir jag förvirrad... är din gitarr ute och går med din hund? 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.