Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Hur mycket minne har ni i era datorer? Jag har bara 1 gig... och det känns jävligt segt.

oftast 2 gig, ibland 1 medan jag väntar på budbilen.

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

Nästa gång jag får en ny dator blir det nog till att installera Fedora med KDE. Och strunta i alla flashiga wishwoosheffekter som tar en massa minne och processor.

Postat

Dududududuuuuu

Dudududu du du du du du

Dududududuuu Duu

Dududududududidu

Haha, nu har jag gjort det igen

Jag har varit dum mot mig själv

Jag är så bra på sånt

ELLER HUUUR!

etc.

Postat

Hur stavar man egentligen till tralala på ett korrekt sätt? Om man trallar är det med två L, men varken trallalla, trallala eller tralalla känns helt ok. Tycker inte heller tralala (som bob hund stavar det) känns helt rätt.

Postat

jag har 2 gb, skulle vilja skaffa 4 gb och det är inte överdrivet dyrt heller tror jag. och min hårddisk är bara 120 (111 formaterad), men jag har inte så mycket skit ändå på datorn, det mesta ligger på min externa.

Postat
Hur stavar man egentligen till tralala på ett korrekt sätt? Om man trallar är det med två L, men varken trallalla, trallala eller tralalla känns helt ok. Tycker inte heller tralala (som bob hund stavar det) känns helt rätt.

sluta var så tvär! 😆

nä men man säger ju egentligen tra la la och delar man upp det och säger la ensamt känns ju la rätt. sen lägger man ihop det och det känns fortfarande rätt.

Postat
jag har 2 gb, skulle vilja skaffa 4 gb och det är inte överdrivet dyrt heller tror jag. och min hårddisk är bara 120 (111 formaterad), men jag har inte så mycket skit ändå på datorn, det mesta ligger på min externa.

jag har också en extern. den styvnar ibland när jag ser något fint.

EEEEW! 😆

Postat
sluta var så tvär! 😆

nä men man säger ju egentligen tra la la och delar man upp det och säger la ensamt känns ju la rätt. sen lägger man ihop det och det känns fortfarande rätt.

adjö din gamle röv

Postat
nu har du tur och svär

jag går på tur i en sfär. en såndär de springer runt i i gladiatorerna. hoppas det är nerförsbacke, men inte för brant.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.