Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Kollar du live? ja, fast inte på den matchen. hv-fbk 13-0 på två matcher. 19-0 om man räknar med försäsongsmatchen också.
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Har han lagt av nu igen? Ja, två mål och ett assist ikväll, extra spektakulärt ifall han faktiskt har lagt av dessutom! 😄
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Har han lagt av nu igen? Inte vad jag vet... däremot gjorde han två mål och en assist ikväll 😄
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 ja, fast inte på den matchen. hv-fbk 13-0 på två matcher. 19-0 om man räknar med försäsongsmatchen också. 😄
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 en assist eller ett assist? vad heter det egentligen?
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 en assist eller ett assist?vad heter det egentligen? haha, fastnade på samma sak när jag läste vad du sa. 😄
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 fördelen med att säga ett assist är att det inte blir en nazist.
Neosus Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 men som man brukar säga: "Utan pauser blir det ingen musik"
slejnard Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Synd att just lulehockey fick smaka på foppa men kul att han är med igen hej! 😄
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 (redigerat) fördelen med att säga ett assist är att det inte blir en nazist. Man kan väl säga både assisterande mål och assisterande passning. Eller, vet inte om jag själv känner mig spec. bekväm med "assisterande mål", men det används tycks jag minnas. Redigerat 19 november 2009 av Pico
slejnard Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 ja eller "ett snyggt assist" inte en snygg nazist
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 assisterande mål? vad assisterade målet? är förrätten ett assisterande mål till huvudrätten? 😄
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 (redigerat) orka, begagnat bash.org skämt... 😄 Redigerat 19 november 2009 av Pico
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 assisterande mål? vad assisterade målet? är förrätten ett assisterande mål till huvudrätten? 😱 Ewww... självmål? 😄
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Ett skämt på G där ovanför som väntar på input från någon annan... men jag måste säga att jag känner mig sjukt obekväm med att låta det stå kvar... 😄
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 jag måste erkänna att jag inte riktigt fattar det... 😄
Dingbats Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Ett skämt på G där ovanför som väntar på input från någon annan... men jag måste säga att jag känner migsjukt obekväm med att låta det stå kvar... 😄 DO IT
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Nu börjar sporten på tvåan iaf, ifall någon vill se bilder på vad Foppa uträttat ikväll.
Fidden Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me. Can't sleep, clown will eat me.
Pico Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 jag måste erkänna att jag inte riktigt fattar det... 😄 skall leta upp det på bash. Vänt litt. 😱
Recommended Posts