Pazo Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Jag vet att väggen där skrivbordet är är lite tom, men där ska en poster upp snart. Antingen en assnygg poster eller en poster på spongebob. kan inte bestämma mig 😄
Pazo Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Jag minns när Clock fanns. Va är de för hamburgerkedja? 😄
Neosus Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Va är de för hamburgerkedja? 😲 Ingen aning för jag googlade nyss... 😄
Pazo Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Du har samma lakan som jag! 😄 😲 Jag har tom två par 😮
drloop (oregistrerad) Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 96 försvann clock från stockholm o gbg. Så dingis är nog minst 18 år mao
Dingbats Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Najs Pazo! Snygg placering av Devo-skivan 😄 Och fan vad välstädat du har!
Dingbats Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Jag stoppade en kaka i fickan förut för att spara den till senare. Gissa vad man glömmer bort till precis efter man har borstat tänderna 😄
Pazo Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 hehe... på den första bilden där är ju soffan "stökig"... kudden ligger ju helt fel 😄
Dingbats Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Eeeeeh, du har ju helt sjukt tillfixat jämfört med iaf min standard.
therocker Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 hehe... på den första bilden där är ju soffan "stökig"... kudden ligger ju helt fel 😲 Mmm, å så hade du inte tömt papperskorgen......fy sånt snusk!! 😄😮
Fidden Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Ok detta blev den bästa kvällen på jävligt länge.
Memphis Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 (redigerat) WTF!! och ÄNDÅ envisas du med att skriva att sveriges framstjärt äger uppsala? 😄 Men gash Emu, det e ju grejen att försvara vilken stad man bor i bara, oavsätt. 😛 Samma som alla fotbollfånar som hejar på sitt fåniga fotbollslag utan att ha några grunder för det. Jag tycker xD-smileyn har spelat ut sin roll nu. men den smilyen e ju grymmast av alla! xD Och en med american bud åt memphis. Tack Saddam. 🙂 Jag öppnade en häromdagen men glömde den stående vid datorn. Mäh! avslagen! 😑 (känner att det här blir upplagt för skämt likt: "Men vaddå, det smakar väl ingen skillnad?" Så jag kontrar direkt: JO, det smakar inte alls lika gott!! 😲 Folk & proud är en fantastiskt skön skiva att sova till... finns på spotify om någon känner sig sugen på sömn. Fidden, jag hittar inte "Folk & Proud på Spottan? 😄 LÄST IKAPP NU!Medan jag läste ikapp gjorde jag lite oldschool hiphop... Pazo, så du läste ikapp SAMTIDGT som du gjorde en hip-hop låt? 😮 Snyggt rum förresten!! Jag har samma bokhylla fast mindre modell. IKEA FTW!!!!!!! 😄 Sebbe sitter med tre kompisar och dricker alkohol i rummet brevid Vars är dagens ungdom på väg! xD Redigerat 7 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 (redigerat) rätt seriöst att göra sånt multi-inlägg ändå. 😄 lyssnar på Iron och Wine, gött sköna e dom! Speciellt när man kommer hem kl 21 från skolan. oj, inte Whine, menade Wine. xD Redigerat 7 december 2009 av Memphis
Fidden Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 Jasså?dårå? lyckad mess-session helt enkelt, man är väl ganska lättroad antar jag xD
Fidden Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 eller egentligen var det väl mer det att jag tycker om personen som jag pratade med...
Memphis Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 (redigerat) memphan, här var folkprylen thanks Fiddy! Redigerat 7 december 2009 av Memphis
Fidden Postat 7 december 2009 Postat 7 december 2009 jag gillar att vi gör smeknamn på smeknamnen nu memphan xD
Recommended Posts