Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

96 försvann clock från stockholm o gbg.

Så dingis är nog minst 18 år mao

Postat

Jag stoppade en kaka i fickan förut för att spara den till senare. Gissa vad man glömmer bort till precis efter man har borstat tänderna 😄

Postat
hehe... på den första bilden där är ju soffan "stökig"... kudden ligger ju helt fel 😲

Mmm, å så hade du inte tömt papperskorgen......fy sånt snusk!!

😄😮

Postat (redigerat)
WTF!! och ÄNDÅ envisas du med att skriva att sveriges framstjärt äger uppsala? 😄

Men gash Emu, det e ju grejen att försvara vilken stad man bor i bara, oavsätt. 😛 Samma som alla fotbollfånar som hejar på sitt fåniga fotbollslag utan att ha några grunder för det.

Jag tycker xD-smileyn har spelat ut sin roll nu.

men den smilyen e ju grymmast av alla! xD

Och en med american bud åt memphis.

Tack Saddam. 🙂 Jag öppnade en häromdagen men glömde den stående vid datorn. Mäh! avslagen! 😑 (känner att det här blir upplagt för skämt likt: "Men vaddå, det smakar väl ingen skillnad?" Så jag kontrar direkt:

JO, det smakar inte alls lika gott!! 😲

Folk & proud är en fantastiskt skön skiva att sova till... finns på spotify om någon känner sig sugen på sömn.

Fidden, jag hittar inte "Folk & Proud på Spottan? 😄

LÄST IKAPP NU!

Medan jag läste ikapp gjorde jag lite oldschool hiphop...

Pazo, så du läste ikapp SAMTIDGT som du gjorde en hip-hop låt? 😮 Snyggt rum förresten!! Jag har samma bokhylla fast mindre modell. IKEA FTW!!!!!!! 😄

Sebbe sitter med tre kompisar och dricker alkohol i rummet brevid

Vars är dagens ungdom på väg!

xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

rätt seriöst att göra sånt multi-inlägg ändå. 😄

lyssnar på Iron och Wine, gött sköna e dom! Speciellt när man kommer hem kl 21 från skolan.

oj, inte Whine, menade Wine. xD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.