Neosus Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) ...och här är vi alla på lyset *fniss* Redigerat 6 december 2009 av Neosus
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 "ni andra verkar ju rätt trevliga" 😳 😄 Ja, Doktorn har jag träffat, en trevlig prick. Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 🙁 Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen.
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Ja rätt så. 😄 Man vet ju inte men med tanke på din avatar så 😄Shit...utan att tänka på det så fick jag inlägg nr 18500. Det känns lite som fredag här...kanske pga att man jobbat i helgen. Mäh! 🙁 Om vi träffas så ska du få en snyting för vad du sagt om avataren, jag kämpade i 20 minuter med den!! 😳 Du börjar få talang för att ta jämna inlägg, ställ upp i Talangjakten!! Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Dags för omgång 2 av mackor med honung och te. ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan. Samt mackan ligger inte i teét. Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😳 Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 yes! Ännu en vettig facebook-grupp. http://www.facebook.com/#/group.php?gid=2250482938
Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 orka gå ut ur rummet. går ju inte skrika heller, stängda dörrar och fethög musik
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Jag sade ju att det skulle bli så att ni sitter o chattar i samma lägenhet! 😳 Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) gjorde iof jag igår när jag skulle skicka en låt till min inneboende. 😛 Kändes väldigt dumt. Men vi har ändå en våning mellan så det e inte lika slappt som ni! 😄 Edit, en våning, inte två Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 jag vill köpa lite roliga T-shirtar. Men skojjiga tryck. Tips någon?
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) ah, cool, ska kolla. tack hittade denna som e rätt kul: http://www.tshirthell.com/funny-shirts/he-...mp;is_fivestar= När man står bredvid någon på fester och folk tar kort. 😛 Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Neosus Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Dags för omgång 2 av mackor med honung och te. ja, alltså inte både honung och te på mackan, utan för sig, ja, alltså, teét ligger ju i en kopp oxå, inte för sig. Och honungen är placerad uppepå mackan. Samt mackan ligger inte i teét. Gäller att undvika missförstånd vilket lätt händer via skrift över nätet. 😛 MÄH Honung har man i teet xD ...och mackan breve 😄 Redigerat 6 december 2009 av Neosus
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) mja T-shirtstore hade inga roliga. Däremot Shirtstore.se: 😛 Eller t-shirthumor.com: Redigerat 6 december 2009 av Memphis
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 hmm..jag kommer inte in på min msn! 😛 verkar gå troll på internet för jag vet att morsan surrade om strömavbrott tidigare..
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Denna skulle passa laxlaxlax med tanke på hans senaste tråd. 😛
Emulator Postat 6 december 2009 Trådstartare Postat 6 december 2009 Göteborg äger Uppsala så himla hårt. 😛 ja, det är ju just såna där pubertala yttringar som får en att vekrligen tro på vad du säger angående städernas ägandeskap. Kommer från en idiot som inte kan stava tydligen, men jag ORKAR fan inte ändra 😄 :D
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 brb...ska göra en reboot å se om det löser internet/msn anslutningen
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 orka åka in till jkpg för workshop kl 9 imon.. 😛 jobbigt att det är obligatoriskt.
Recommended Posts