Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 det hade varit najs... var brukar de sitta? kanske är individuellt iofs, ett av mina ex gick igång nåt makalöst bara man rörde hennes öra. det var nog hennes fuck button.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 det hade varit najs... var brukar de sitta? kanske är individuellt iofs, ett av mina ex gick igång nåt makalöst bara man rörde hennes öra. det var nog hennes fuck button. Har du en sån liten?
slejnard Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 F5! Drömmer ibland att jag halvdör, gissar att en rejäl timmerstock dras samtidigt å vips vaknar jag. Färdats nån gång också. Kallas visst astrala resor bland new agearna. Intressant med drömmar men fäster inte så stor vikt vid dem. Shit nu vart jag sovsugen 😛
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Trodde många skulle vara intresserade av drömmar. Funderade på att starta en tråd om det.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Hittade en gammal tråd om vad popmusik är. Kunde va intressant att läsa era inlägg. https://www.studio.se/index.php?showtopic...30&start=30
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Känns som att jag spammar lite i eftermiddag, men jag är ändå intressant och smått briljant hela tiden, tycker jag. Oroar mej inte över detta, men däremot att jag börjar bry mej om det där dumma listhelvetet.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Trodde många skulle vara intresserade av drömmar. Funderade på att starta en tråd om det. Gör det! Så länge det är i OT!
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Står här och dansar lite gay. Är du igång om onani nu igen? Onani är inte gay. Det är som det är och det löser många problem.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Är du igång om onani nu igen? Onani är inte gay. Det är som det är och det löser många problem. Det vore iofs en snygg metafor, men nä, jag dansade bokstavligen gay.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Det vore iofs en snygg metafor, men nä, jag dansade bokstavligen gay. Du kanske kan lägga upp den där dansen nånstans?
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vissa dar är denna dumma chatt ett andningshål. Är det bara jag som tycker det?
Pico Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Vissa dar är denna dumma chatt ett andningshål. Är det bara jag som tycker det? Ja alltså... vadå vissa? 😛
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Ja alltså... vadå vissa? 😛 Ok, om jag skriver så här då, vissa vissna dar.......
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 blev lite nervös när jag såg att det var festbilder från i lördags i IFB's promotionfilm för deras skiva, men jag var som tur var inte med xD
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Om sex minuter är min findus texasbiff med grillsås klar. Vad tycker ni om dessa färdigrätter? Tycker själv att fiskgratängerna är de bästa.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 fiskgratängerna är de enda som funkar tycker jag.
SadamJR Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 fiskgratängerna är de enda som funkar tycker jag. För att det inte är nått kött i dom din ålätare. Håller på att tänka ut nåt mer miljövänligt till julbordet. Det är inte lätt.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 jag har varit köttätare en gång i tiden jag också, you know.
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Nu har jag gjort en drömtråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=71288
Dingbats Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 (redigerat) Nä, lupptur. Då kanske du drömmer nåt som du kan skriva i min tråd sen: https://www.studio.se/index.php?showtopic=71288 Redigerat 3 december 2009 av Dingbats
Gote Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 Det verkar som Gote jobbar häcken av sig idag. Jo, precis färdig med mötet. Började 09:00. 😄
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 vad najs det skulle vara med en riktigt kraftfull laptop och inte en som var inhandlad på striktast möjliga budget.
Recommended Posts