Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Bra idé. Ska göra nåt liknande, och hälsa från dej.

hehe, var du seriös nu eller inte? Du e så kryptisk ibland Saddam. 😛 Jag hade iallfall gjort det. Typ två glasspaket me små strutar kostar kanske max 100 spänn eller nått. Och din klass som älska dig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har jag 200 vänner på facebook, borde nästan stanna där för det är fint med jämna tal

Kan tänka mig att Slejj måste ha väldiga problem om har nu har fejjan. Om han har 199 vänner så måste han skaffa en ny vän för att träffa in jämnt! 😛 Om han skulle har 116 så skulle han göra sig ovänn med 16 pers bara för att! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du med i praktiken menar att du lyssnat mer på dom är ju inte det så konstigt då dom är mer lyssningsvänliga än OTC.

Inte direkt, båda två har både superweird grejer och jättecatchiga låtar. Det är bara att OTC bara har två skivor och AC en himla massa.

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, var du seriös nu eller inte? Du e så kryptisk ibland Saddam. 😛 Jag hade iallfall gjort det. Typ två glasspaket me små strutar kostar kanske max 100 spänn eller nått. Och din klass som älska dig. 😄

Jag tyckte på fullt allvar att det var en bra idé. Men när du säger det kanske det är onödigt. Jag är redan populär.

Vilket är ditt favoritband?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte på fullt allvar att det var en bra idé. Men när du säger det kanske det är onödigt. Jag är redan populär.

Vilket är ditt favoritband?

Att du är populär tvivlar jag inte på. ☺️ Men en sån liten gärning gör mycket för barn, dels för att de gillar glass men så är det ju också tecken på att man bryr sig om barnen som person, och inte bara av plikt som lärare.

typ.

Mitt favoritband? 😕 För några år sedan hade svaret direkt varit Dream Theater eftersom de var dom enda jag lyssnade på i flera år. 😛 (Amerikanskt band med tekniskt avancerad musik)

Men nu lyssnar jag på allt egentligen. Akustiskt, hårdrock, jazz, house/electro, klassiskt, pop osv. Allt utom dansband kan man säga.

Men jag kan nämna ett band som jag fastnat för väldigt mycket på senaste. King of Convenience. En norsk duo men underbar akustisk musik. Som silke för öronen och själen. 🥰

Freedom and it´s owner

24-25

🙂

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...