Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Så jag googlade efter shellkonton, tänkte om det fanns något gratis sånt man kunde bitchx:a från, ifall man inte vill ha sin egen dator igång men ändå vara idle. Och hittade detta foruminlägg. (Ifall Fidden skulle börja bråka om sånt.. 😛) var det jag som hade skrivit så? isåfall var jag ärlig, jag har ingen aning om vad ett shellkonto är xD
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 debatt, vad hette första skivan ni hade gjort, och går den få tag på någonstans?
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 var det jag som hade skrivit så? isåfall var jag ärlig, jag har ingen aning om vad ett shellkonto är xD Näe.. fan dårå... Gillade inte min mening med parentesen där på slutet men... lät det stå ändå. 😛
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Så jag googlade efter shellkonton, tänkte om det fanns något gratis sånt man kunde bitchx:a från, ifall man inte vill ha sin egen dator igång men ändå vara idle (Ifall Fidden skulle börja bråka om sånt.. 😛). Och hittade detta foruminlägg. Så där hade varit lite bättre... 😛
Emulator Postat 25 november 2009 Trådstartare Postat 25 november 2009 Jag tror att forumet blir lite tråkigare utan off topic. Om tex kr eller nåt annat forum fortsatt erbjuder det så flyttar kanske folk.
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Dingis, 3lax sa DieHard i taveltråden... 😛 HAHA wtf
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Jag tror att forumet blir lite tråkigare utan off topic. Om tex kr eller nåt annat forum fortsatt erbjuder det så flyttar kanske folk. Absolut. Man måste få skriva av sig. Jag skulle aldrig orka hänga här om man bara fick hålla sig inom vissa godkända samtalsämnen. Därmed inte sagt att hela forumet ska vara fritt fram för vad som helst, men jag ser inte att OT bidrar till nånting negativt för resten av forumet.
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Aja, det stod ju liksom inte "Lisa Karlsson". 😛 Haha, men ändå, fan vad ego man är 😛
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 jag känner mig helt förvirrad idag, allt svischar förbi över huvudet på mig. 😛
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 jag känner mig helt förvirrad idag, allt svischar förbi över huvudet på mig. 😛 Citerar du Söderlings motståndare nu eller är matchen över? 😛
Emulator Postat 25 november 2009 Trådstartare Postat 25 november 2009 Absolut. Man måste få skriva av sig. Jag skulle aldrig orka hänga här om man bara fick hålla sig inom vissa godkända samtalsämnen. Därmed inte sagt att hela forumet ska vara fritt fram för vad som helst, men jag ser inte att OT bidrar till nånting negativt för resten av forumet. Håller med. Även om jag själv är en looser som mest skriver nåt fånigt inlägg då o då här, så är ju många andra av er aktiva 😛 om längsta försvann så förvinner nog vissa av er också.
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Ja fy vad hemskt ifall vi inte fick läsa hur det går för Kling och Klang och deras dagliga bravader nu när de skall flytta ihop och allt. 😛
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 om längsta försvinner MÅSTE jag ju skaffa mig ett jobb PÅ RIKTIGT! 😛
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 haha, jaha nu fattar jag. lingvistikern är ordblind 😛
Dingbats Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 om längsta försvinner MÅSTE jag ju skaffa mig ett jobb PÅ RIKTIGT! 😛 Och jag måste skaffa umgänge! Hur skulle det se ut!
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Citerar du Söderlings motståndare nu eller är matchen över? 😛 nej, jag är inte med i matchen. game over. hade varit najs att ta ett tai-break på nån schysst asiatisk restaurang dock.
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Undrar hur tätt dessa forumskalv kommer... offtopic flyttas från toppen till botten i listan över avdelningar, forum blir community, offtopic bort? Kan hända jag missat några skalv också... 😛
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Shakiras shewolf-låt är det roligaste som hänt sedan russian roulette tror jag. <oengagerat aoooooooo-yl>
Fidden Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 är det någon som lyckats lista ut hur shakira lyckats sälja några skivor egentligen?
slejnard Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Nä nog måste OT och längsta få finnas kvar. Fick just ett besked via telefon med hög dräggelfaktor: THOMANNGREJJERNA har KOMMIT! 😛 Så nu ska jag åka å hämta samt bli bjuden på kaffe och kanske äntligen få igång min balalaika! 😛 Hej då å glöm inte att posta konst i laxens nya tråd
slejnard Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Shakiras shewolf-låt är det roligaste som hänt sedan russian roulette tror jag. <oengagerat aoooooooo-yl> Just den låten är inte bra. Men annars brukar jag gilla hennes andra..
Pico Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Hmm, tänkte lite på det där med irc och offline osv. Borde ju på nå vänster kunna gå att "projicera" det som sagts (under en begränsad tid iaf) så man ser vad som hänt även om man varit offline över natten tex. Mja, iaf om man gör main-fönstret till en statisk bild, men det skulle ju inte vara super. Ircum.
Recommended Posts