GhostDOG Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 Hej! 🙂 Vilken spelare till Windows XP skall jag använda för att kunna spela upp OGG filer? Tackar på förhand! GhostDOG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 (edited) Winamp 5 Tanka här Edited December 27, 2004 by Neko Link to comment Share on other sites More sharing options...
GhostDOG Posted December 27, 2004 Author Share Posted December 27, 2004 Tack för hjälpen Neko! 🙂 Vilket program skall jag använda för att kunna bränna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted December 27, 2004 Share Posted December 27, 2004 (edited) Tack för hjälpen Neko! 🙂 Vilket program skall jag använda för att kunna bränna? Bränna vanliga skivor med din musik på? Det går väl i Winamp om du vill. Går i och för sig inte alls fort om du inte köper fullversionen. Annars rekommenderar jag NERO burning rom länk. Finfint program. Finns andra såsom Easy cd creator (som är bra när det fungerar...) och alkohol 120% Edited December 27, 2004 by Neko Link to comment Share on other sites More sharing options...
GhostDOG Posted December 27, 2004 Author Share Posted December 27, 2004 Bränna vanliga skivor med din musik på? Japp! Har för mig att jag läst i ett nummer av Studio att OGG är bättre än mp3. 🙂 tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts