Hwagang Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Hej- eftersom jag vill ha igång mitt lilla "produktions-centrum så fort som möjligt så frågar jag här.... Har någon annan haft problem med installationen av SL3? -Jag tror att Syncrosoft-installationen misslyckas på något sätt, men allt verkar funka ända tills jag försöker starta Cubase. Då laddar den fram tills det står "initialising: time strech ..." ...sen får jag ett felmeddelande som säger att jag måste släcka programmet... -Vad gör man? -Får man svar ifrån Steinberg-supporten? mvh och God Jul från Hwagang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Testa med generalagenten MI-7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Testa med generalagenten MI-7 Tack för tipset- jag har testat...svårt att få tag på dom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jesper Posted December 21, 2004 Share Posted December 21, 2004 Ring supporten och klaga, du lär nog få uppge ditt licensnr men det ska ju inte vara några problem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted December 21, 2004 Author Share Posted December 21, 2004 Ring supporten och klaga, du lär nog få uppge ditt licensnr men det ska ju inte vara några problem... Nej det är inga problem - var hittar man ett support-nummer? Vi letar som ett gäng illrar här... -Jag antar att du menar MI-7? Jag har handlat av JAM, men dom lär väl inte ha någon support? ...letar... tack /Hwagang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted December 23, 2004 Author Share Posted December 23, 2004 -hej ...tänkte dela med mej av lösningen på mitt problem.... -Vi fick göra en helt ny installattion på en egen disk (dual boot nu alltså) -inte vad jag hoppts på, men nu funkar de`! mvh /Hwagang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts