Jump to content
Annons

DEMO Sångare/Sångerska Sökes!


BeeZed

Recommended Posts

Hej Alla!

Jag söker sångare/sångerska för mina framtida demos.

Stilen kan variera men mest är det kommersiell dance/pop, men även Rockballader & dansbandslåtar…

Det kan som sagt bli lite av varje.

En stor fördel hade varit om ni hade egen hemstudio att sjunga in sången på, då jag i dagsläget sitter i en ”studio” med dåliga förutsättningar för sångpålägg.

Vem är då JAG?

Jag är en låtskrivare/producent på (än så länge) hobbynivå som under dem senaste 10 åren mestadels sysslat med remix-produktioner under namnet ”BeeZed”.

Men som ville lägga mer krut på att skriva eget. Så förra året började jag skicka runt lite låtar och har fått en bra start med 5 låtar förlagda på 2 olika musikförlag.

Och mer skall det förhoppningsvis bli.

Tyvärr kan jag inte erbjuda någon ersättning, men då jag skickar till etablerade förlag, bolag och andra Producenter, och alla som medverkar får full Creds (vem som gjort vad osv) så är chansen stor att folk lyssnar på dig & din sånginsats.

Ett bra sätt att hjälpas åt att nå ut till Musikförlag & skivbolag?

Så känns detta intressant så skicka ett PM, eller maila på info@beezed.com så snackar vi vidare.

med vänlig hälsning

Peter

Mer info:

www.ubetoo.com/beezed

www.beezed.com/spotify

www.myspace.com/beezed

www.beezed.com/player

www.beezed.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag anmäler också intresse att sjunga, om du behöver hjälp med enklare kompgitarr (akustisk eller elgitarr) så kan jag fixa sånt också.

Vill du lyssna på det jag har gjort tidigare så finns det en massa låtar på min hemsida, www.johanbakke.com.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall snarast ta en kik på din hemsida, och återkommer... *ler*

Jag anmäler också intresse att sjunga, om du behöver hjälp med enklare kompgitarr (akustisk eller elgitarr) så kan jag fixa sånt också.

Vill du lyssna på det jag har gjort tidigare så finns det en massa låtar på min hemsida, www.johanbakke.com.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...