slejnard Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Hm. Svinfluensan kommer inte alltid, men ibland, i två omgångar och det är väl under andra omgången, efter det att man trott att man var bra och återställd som den slår till mot vilket inre organ som helst och man dör, så har jag fattat det iaf. En gick det åt magen på och någon åt huvudet på det sättet, det vanligaste är dock att lungorna drabbas. I förrgår på jobbet var det ett as som hade haft känningarna enligt listan, känts sig bättre ett par dagar efteråt men sedan fått tillbaka det i magen. De som känner sig sjuka har inte på arbetsplatser att göra! Ja alltså jag låg ju halvdäckad fem dagar med hög feber för ca 2 veckor sedan. Huvudvärken/segheten kommer framåt kvällen samt lite rethosta så det kanske är nåt sånt typ "second coming" vilket förövrigt förde mig in på en KISS-dvd med samma namn. Har två korta spelningar imorn som ändå ska kunna genomföras. Testat idag men känner mig grymt orepad så det får bli någorlunda säkra kort. Sa nån Foppa 🙂
debatt Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Jo men det är ju bara att vända på filerna, det är ju inget problem. Visst, reverse audio eller nåt. Är det mycket material? 🙂
Micke H Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Ja alltså jag låg ju halvdäckad fem dagar med hög feber för ca 2 veckor sedan. Huvudvärken/segheten kommer framåt kvällen samt lite rethosta så det kanske är nåt sånt typ "second coming" vilket förövrigt förde mig in på en KISS-dvd med samma namn.Har två korta spelningar imorn som ändå ska kunna genomföras. Testat idag men känner mig grymt orepad så det får bli någorlunda säkra kort. Sa nån Foppa 🙂 Foppa spelar hockey just nu. Second coming är ganska bra, men dom har bättre.
slejnard Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Foppa spelar hockey just nu. Staffan Lindeborg!
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Visst, reverse audio eller nåt.Är det mycket material? 🙂 Två band bara, kanske en trekvart en timme nånting sammanlagt kanske!
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Nu lyssnar jag på Green Days sidoprojekt. The Network. Du som gillar new wave och The Residents och sånt skulle nog gilla det, Sadam.
Dingbats Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Har hela bandet ett sidoprojekt? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Network
Neosus Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land... detta land är ett regn och en pöl...
Neosus Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Över den pölen går p ojkarnas båtar ibland... och dom glider så fint utan köl Sådeså
Recommended Posts