Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 På gymnasiet gick jag media, men det som jag verkligen har nytta av nu är min eftergymnasiala utbildning: Interaktionsdesign på Nackademin. Vilket är ett finare ord för webbdesign, det var någon slags "alla webbspråk i ett"-utbildning. Jag lärde mig nog mer på praktiken än på själva utbildningen. Det kändes som den mest var till för att hitta exakt det du ville göra. Vilket jag gjorde. Och jag djupdykte inom det området på egen hand. Kewlt. 😄 Så vilka språk använder du till vardags? Svara gärna i TLA... 😕
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 God morgon! Vaknade nu! Sovit gott, drygt 10 timmar bara, så jag känner mig lite sömnig fortfarande. Nåja, får ta en middagslur innan jobbet. Hinner inte köpa dojor idag därför.
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Morsning debatt! Bara 10 timmar? 😄 Jag fick nöja mig med sex. Timmar. 😕
Overkill Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär.
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär. Kursarna lär misstänka bortamatch. 😄
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 hej! jag försov mig, vaknade 10.05 och seminariet börjar 10.15 och det tar 10 minuter in till gamla torget 😕 så jag kom dit oduschad utan att ha borstat tänderna och utan frukost, kändes sådär. ...och fet i håret...
Micke H Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Kewlt. 😄 Så vilka språk använder du till vardags? Svara gärna i TLA... 😄 Well then... 😛 CSS XHT...ML? 😕 JS... ASP PHP Meh, gick väl sådär att använda TLA. 😛
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Well then... 😄 CSS XHT...ML? 😕 JS... ASP PHP Meh, gick väl sådär att använda TLA. 😛 😛 Då har man ju en del att plugga...
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Ok, jag tänkte precis fråga om man skulle satsa på php eller asp... 😕 Känner inte att jag orkar lära mig bägge på en gång.
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Jag har frimärken med chilifrukter på. Mina har basilika, rosmarin och vitlök. Om man har en tröja med mönster i marinblått och rosa, kan man säga att den är i rosmarin då? 🙂
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Varför ingick inga lingon i paketet, som det är på bilden på färdigrätten? Ruttet, det gjorde det förra veckan!!
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 (redigerat) Jag ska sälja Hjalmarsson, han är kass... Redigerat 3 november 2009 av debatt
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Cost reduction... 🙂 Nu var det bara kåldolmar och potatismos. Potatismos är tydligen nån gul halvtrög grekisk specialitet. Betoningen ska ligga på tredje stavelsen sa bimbon i butiken.
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Jag ska sälja Hjalmarsson, han är kass... Ja, jag håller med, han är verkligen skitkass. Men du får inte mycket för honom va?!
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Ajajaj, nu börjar han prata med sig själv också! 🙂
Gote Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Ajajaj, nu börjar han prata med sig själv också! 🙂 Det är kanske därför han kallar sig debatt... 🙂
debatt Postat 3 november 2009 Postat 3 november 2009 Ja, jag håller med, han är verkligen skitkass.Men du får inte mycket för honom va?! Nej, $0.5M. Skrattretande... 🙂
Recommended Posts