Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ibland funderar jag på hur livet hade varit om man var social... eller hur det hade varit om man var en såndär som är beroende av att konstant ha folk omkring sig.

Annons
  • Svar 17,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Ibland funderar jag på hur livet hade varit om man var social... eller hur det hade varit om man var en såndär som är beroende av att konstant ha folk omkring sig.

Jävla jobbigt...

Postat

Själv är jag en sån filur som hellre är ensam och drar mig undan istället för att vara social. Är ju bara jobbigt att vara social. Dessutom är jag på praktik i en bokhandel just nu.. då måste man ju vara lite social. Skitjobbigt.

hahaha

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag är nog mest enstöring av alla här tror jag haha

Postat
Själv är jag en sån filur som hellre är ensam och drar mig undan istället för att vara social. Är ju bara jobbigt att vara social. Dessutom är jag på praktik i en bokhandel just nu.. då måste man ju vara lite social. Skitjobbigt.

hahaha

Samma här.

Postat
Jag är båda! Assfettskönt å vara ensam liksom.. Men tycker också de är fett skönt att hänga med folk och sånt.

Fast jag måste ju å andra sidan verkligen ha slapptid helt själv... bara surfa å hare skönt 😉

Postat
Jag är båda! Assfettskönt å vara ensam liksom.. Men tycker också de är fett skönt att hänga med folk och sånt.

Om du har vart ute med polare en hel dag, blir du trängd och iiiiiih av att inte vara ensam sen?

Postat
är väl rätt säker på att du är den socialaste av oss 😉

Vem?

Postat

Du verkar också social Dingis

Postat

Jag vill ha en 12-strängad Simon & Patrick

Postat
😉

Skratta inte dååå... Jag tycker du är jättetrevlig faktiskt och du verkar ha fina värderingar. 😉

Postat (redigerat)

Jag är mittemellan, med dragning mot asocial.

Ser dock Fidden som god tvåa här, eller Overkill, efter Paz då.

Vet inte vad jag fått det från.

Fast en del ser mig som värre åt glättig extravert socialhållet än nån annan...

Man brukar ha helt olika uppfattning om mig...

Redigerat av debatt
Postat
Jag vill ha en 12-strängad Simon & Patrick

Jag vill ha 12 strängar på min lyra. Jag har bara 3:

Musik

Skriva på forum

Vara "en sån där smart typ" (seriöst, jag blir alltid stämplad som det vart jag än kommer)

Kommer inte på fler.

Postat
Skratta inte dååå... Jag tycker du är jättetrevlig faktiskt och du verkar ha fina värderingar. 😉

Bra, för jag älskar mina värderingar!

Postat
Det är ett bra märke.

Har testat i stort sett alla deras 6str ak.

Jag har en 6-strängad S&P

Postat

Jag har en fråga till dig debatt...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.