Zauron_87 Postat 18 december 2004 Dela Postat 18 december 2004 Hej alla, jag har nyaste versionen av cubase 2.0 nånting jag undrar vart man kan få tag i Lm 9 som fanns i gamla cubase, gärna en länk om man kan ladda hem det gratis. plz svara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zauron_87 Postat 18 december 2004 Trådstartare Dela Postat 18 december 2004 Inga som har något svar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BosseL Postat 18 december 2004 Dela Postat 18 december 2004 Om jag inte missminner mig så var LM-9 en Plug In som följde med Cubase när man installera den. Så jag tror inte att den finns att hämta på någon websida. Den finns inte med i Cubase SX 2.0, men är kvar i 1.0. Jag har provat att ta Lm-9.dll filen från SX 1.0 och kopierat in den i SX 2.0 katalog för VST. Vissa Plug In behöver ingen installation, enbart en dll fil, så detta borde funka tänkte jag. Men nej, SX 2.0 sa ifrån att Lm-9 är en "gammal plug in" och är inte kompatibel med SX 2.0. Så med andra ord så går det inte att köra Lm-9 i 2.0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 18 december 2004 Dela Postat 18 december 2004 Det är mycket bättre att skaffa en bra trumsampler (exempelvis LM4 mk2 eller Battery) eller använda något annat VSTi för ändamålet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Palm (oregistrerad) Postat 21 december 2004 Dela Postat 21 december 2004 LinPlug RMF är en hygglig smörochbröd-VST-trumsampler som tar LM-4 och LM-9 kits utan att konstra, dessutom gratis. Har försvunnit från LinPlugs hemsida, men hittade denna länk: http://www.pc-magazin.de/datatip/common/dt...d=72&fileid=688 Battery m.fl är ju givetvis några strån vassare, you get what you pay.. /P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.