Jump to content
Annons

Tja alla! ny här^^


Avenixis

Recommended Posts

Tjena alla tänkte presentera mig eftersom jag är ny här. Dennis heter jag , gör Psytrance på fritiden mest för skoj skull och hoppas nån kommer uppskatta min musik 😆 Håller oxå på att försöka lära mig göra Rnb & Hiphop beats, går framåt så får se om det blir nåt fint av det, men kan ju inte sjunga så haha.. men får la hitta nån som kan.

Men men hoppas man är välkommen, peace & love! 😛

Verkar som detta är en bra sajt iallfall! ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Rokkztar (oregistrerad)
Tjena alla tänkte presentera mig eftersom jag är ny här. Dennis heter jag , gör Psytrance på fritiden mest för skoj skull och hoppas nån kommer uppskatta min musik 😆 Håller oxå på att försöka lära mig göra Rnb & Hiphop beats, går framåt så får se om det blir nåt fint av det, men kan ju inte sjunga så haha.. men får la hitta nån som kan.

Men men hoppas man är välkommen, peace & love! 😎

Verkar som detta är en bra sajt iallfall! ^^

Heya Dennis!

Synd att du bor så långt åt helvete bort, annars hade du haft en sångare här.. 😛

Välkommen iaf, det är ett bra ställe.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Heya Dennis!

Synd att du bor så långt åt helvete bort, annars hade du haft en sångare här.. 😆

Välkommen iaf, det är ett bra ställe.. 😛

tack^^ jo men finns ju internet 😄 kan skicka beats sen kan du sjunga i dom.. men men du kanske inte har bra mic. å jag e ju ingen text skrivare 😎 men men sånt går å fixa 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

tack tack 🙂 men kanske inte så många som gör psytrance som jag?.. jag får la kolla runt^^

Tja och välkommen ! Jorå , de finns en del psyhuven här 🙂

Om du vill ha specifika fåd om just psytrance så ska du kolla upp http://forum.isratrance.com/

Men du ska inte tacka och ajjöa detta forumet för de.. Finns mkt att lära sig här 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...