Jump to content
Annons

Ensam hemma


jalle

Recommended Posts

Hej hopp alla nördar !

Känner att jag blir associal med detta hemmapulande.

Finns det nån i förslags i Eskilstuna trakten som vill träffas mer analogt och utbyta låtidéer, arr, effekter etc.Vem vet en ny ny Lennon&Mcartney duo kanske föds.

Själv är jag mer "låtsnickare" än tekniker, bra på att hitta på melodier.

/Jalle

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Som föredetta Eskilstunabo låter jag meddela att i denna stad skjuter man först och frågar (eventuellt) sedan. Kulsprutesalvor hörs varje dag, lik ligger i drivor på gatorna, knarket flödar.

Kanske att jag skulle ställa upp på att bilda ett EWA, Eskilstunabor With Attitudes. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Som föredetta Eskilstunabo låter jag meddela att i denna stad skjuter man först och frågar (eventuellt) sedan. Kulsprutesalvor hörs varje dag, lik ligger i drivor på gatorna, knarket flödar.

Kanske att jag skulle ställa upp på att bilda ett EWA, Eskilstunabor With Attitudes. 😆

Pus and the Mob... Värsta feta E-tuna stylen, jao... Jag säger bara passa dig svenne!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som föredetta Eskilstunabo låter jag meddela att i denna stad skjuter man först och frågar (eventuellt) sedan. Kulsprutesalvor hörs varje dag, lik ligger i drivor på gatorna, knarket flödar.

Kanske att jag skulle ställa upp på att bilda ett EWA, Eskilstunabor With Attitudes. 🙂

Är det DET Kents låt "Spökstad" handlar om alltså? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Som föredetta Eskilstunabo låter jag meddela att i denna stad skjuter man först och frågar (eventuellt) sedan. Kulsprutesalvor hörs varje dag, lik ligger i drivor på gatorna, knarket flödar.

Kanske att jag skulle ställa upp på att bilda ett EWA, Eskilstunabor With Attitudes.  🙂

Pus and the Mob... Värsta feta E-tuna stylen, jao... Jag säger bara passa dig svenne!

Dem är så 1996.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...