Pacanin (oregistrerad) Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Har letat igenom hela huset (klåfingrig dotter- 3,5 år)efter förra numret av Hemstudio för Alla där en lightversion av EZ Drummer följde med. Kom så långt att jag fick laddat ner programmet, men saknar sen all info om hur jag skall registrera min version. Det fanns en kod med i tidningen. Är denna användarspecifik? Har sökt här på forumet men inte kunnat hitta info om detta i alla fall. Någon som vet hur jag hittar denna "steg för steg"-info? Tacksam för hjälp.
Åke Björnstad Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Tror det fanns en tidsgräns för erbjudandet. Kan kolla ikväll när jag kommer hem.
Pacanin (oregistrerad) Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Tror det fanns en tidsgräns för erbjudandet. Kan kolla ikväll när jag kommer hem. OK;TACK. Det första jag springer på när jag kom hem ikväll var tidningen. Låg prydligt och fint där den skall....kollade aldrig där.....skall inte skylla på dottern nästa gång. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.