Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Slog igång datorn för första gången på två veckor och ett problem icke tidigare skådat uppträder: När jag vill dra Mix- eller Editfönstret till min högra skärm så stannar fönstret kvar i vänster bildskärm, den "låtsas" inte alls om att det finns en högerskärm! Plugin-fönster är dock inga problem att dra ut till höger, inte heller sequenserfönstret i Reason, eller att lägga webläsaren i höger; så det måste väl vara nånstans i PT8 som detta problem befinner sig?

Tips eller idéer?

Mvh Fredde

Annons
Postat (redigerat)
Slog igång datorn för första gången på två veckor och ett problem icke tidigare skådat uppträder: När jag vill dra Mix- eller Editfönstret till min högra skärm så stannar fönstret kvar i vänster bildskärm, den "låtsas" inte alls om att det finns en högerskärm! Plugin-fönster är dock inga problem att dra ut till höger, inte heller sequenserfönstret i Reason, eller att lägga webläsaren i höger; så det måste väl vara nånstans i PT8 som detta problem befinner sig?

Tips eller idéer?

Mvh Fredde

Hejsan

En vild chansning, men har du maximerat fönstret och pro tools? Vet att jag stötte på detta på jobbet en gång och då va det just detta som va felet.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat
Hejsan

En vild chansning, men har du maximerat fönstret och pro tools? Vet att jag stötte på detta på jobbet en gång och då va det just detta som va felet.

MVH

Anders

Ja, tack och lov har jag provat det... och det är inte det. Mysteriet tätnar! Jag kan lägga över själva PT-skärmen i höger (men då kan jag inte dra resten till vänster...)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.