Jump to content
Annons

Söker efter synpunkter om kulturindustrin.

Recommended Posts

)ohan (oregistrerad)
Postat

Hej. Jag håller på att utföra en kort enkätundersökning angående kulturindustrin och det vore underbart ifall jag kunde få in så många svar som möjligt.

Undersökningen skall ligga som underlag för en uppsats i Medie- och kommunikationsvetenskap.

Den kan ta minst 5 minuter att genomföra och jag skulle vara oerhört tacksam för er medverkan.

mvh

Johan

http://hem.bredband.net/b225284/enkat2009/

Annons
Postat

Jag försökte men detta var bland det sämsta jag har sett, Använd dig av någon som kan det grafiska så kommer frågorna fram.

Jag är lessen för att dissa men detta var bland det sämsta som jag har sett. Frågorna är säkert bra men kan man inte presentera på en grafiskt begriplig nivå är man död.

Postat

Inget problem med att svara på frågorna tycker jag. Jag är inte en sån som bara tittar på bilderna:)

tycker tvärtom: Intelligenta frågor inom ett intressant område

Postat

Jag har också svarat, så gott jag kunde nu. Lycka till med uppsatsen!

Postat

Ja, det var lite röriga frågor och några viktiga svarsalternativ saknades men nu har jag i alla fall svarat efter bästa förmåga. Lycka till med uppsatsen!

)ohan (oregistrerad)
Postat

Hej, tack för allt input - detta är lika värdefullt som deltagandet i enkäten då det även gäller att kunna validera denna.

Beträffande det grafiska så har min enda tanke varit att hålla denna neutral; fri från associerande formgivning beträffande färg- och typsnittsval. Däremot så kan jag inse att själva layouten med sidorna delade i två spalter på mitten utan någon mittlinje kanske kan verka oordnat.

Jag gjorde givetvis en testkörning med bekanta utan att presentera något om arbetet för att få en spontan utvärdering och jag kan säga att det språk och de frågeformuleringar denna version innehöll i stort fick totalrevideras.

Åter igen tack för deltagandet och åsikterna! Båda dessa kommer att användas i analys arbetet..

Johan

Postat

Jag svarade — kanske oförskämt nog (mot trådskaparen) också bara för att se vad det var DivineCo gnatade över.

Gnatet var inte befogat, tyckte jag.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.