Jump to content
Annons

Presonus Firebox + Monitorer


JoinAS

Recommended Posts

Tja 🙂

Jag sitter hÀr med en Presonus Firebox (preamp) och ska köpa ett par studio monitorer.

NÄgon som har nÄgot tips pÄ ett par bra ?

Vill dock inte lÀgga ALLT för mycket pengar pÄ dem, utan har tÀnkt mig pÄ runt 1000 lappen - om det Àr möjligt?

Dem ska inte drivas genom usb-bussen, utan de ska in via main out i sjÀlva preamp'en.

Finns ju allt frÄn billiga till svindyra, sÄ det Àr sÄ svÄrt att veta vad som Àr prisvÀrt.

SÄ har nÄgon nÄgot tips sÄ dela gÀrna med er :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
maart (oregistrerad)

jag förutsĂ€tter att du lĂ€st allt som finns av liknande frĂ„gor hĂ€r pĂ„ forumet. Om du Ă€ndĂ„ skulle missat "standardsvaret" sĂ„ Ă€r det att du inte fĂ„r nĂ„gra vettiga monitorer under ungefĂ€r 3000:-. Är du inte beredd att lĂ€gga mer Ă€n en 1000-lapp ungefĂ€r sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre att inte köpa nĂ„gra monitorer alls, utan vĂ€nta tills du kan köpa nĂ„tt vettigt.

det var vÀl inte alls det svaret du ville ha men tyvÀrr Àr det nog sant.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

jag förutsĂ€tter att du lĂ€st allt som finns av liknande frĂ„gor hĂ€r pĂ„ forumet. Om du Ă€ndĂ„ skulle missat "standardsvaret" sĂ„ Ă€r det att du inte fĂ„r nĂ„gra vettiga monitorer under ungefĂ€r 3000:-. Är du inte beredd att lĂ€gga mer Ă€n en 1000-lapp ungefĂ€r sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre att inte köpa nĂ„gra monitorer alls, utan vĂ€nta tills du kan köpa nĂ„tt vettigt.

det var vÀl inte alls det svaret du ville ha men tyvÀrr Àr det nog sant.

+1

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...