Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 kom igen nu pressa så tar vi 12978 innan midnatt för då har vi skrivit 1000 inlägg idag det är bra
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Medans ni kräktes inlägg så satt jag och "bondade" (engelskt uttal, inte svenskt...) med Pernilla. Sjukt trevlig och sexig tjej. 😆 hon 20-åringen? har ni träffats än, om inte när ska ni? kul iaf 😄
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ni har ju tammefan ADHD hela bunten + alla andra bokstäver i alfabetet... ja alla siffror oxå 😆
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 snart kommer den bra låten jagh lyssnar på en bra låt
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 hon 20-åringen? har ni träffats än, om inte när ska ni? kul iaf 😆 Inte än, men vi ska, lätt! 😄 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga...
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 I'M IN NO FIT STATE I'M IN NO FIT SHAPE kan inte hålla mig så jag sjunger på den nu
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Inte än, men vi ska, lätt! 😆 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga... farligt farligt det där... bygg ingen fantasimänniska
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Inte än, men vi ska, lätt! 😄 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga... jag var helt hundra på att om jag skulle träffa nån skulle jag göra det via internet men så blev det inte, har inte ens hennes msn inte träffat henne idag 😆
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Medans ni kräktes inlägg så satt jag och "bondade" (engelskt uttal, inte svenskt...) med Pernilla. Sjukt trevlig och sexig tjej. 😆 IRL? isf pics or it didnthappen!
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Dingbats, I know what you mean. Men jag har snackat med henne via telefon också. 😆 Det känns som vi känner varandra rätt bra.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vi kom fram till det igår i duschen att vi träffades för första gången för drygt två veckor sen. känns fett mycekt längre men närå jan myrdal sa nej
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag var helt hundra på att om jag skulle träffa nån skulle jag göra det via internet men så blev det inte, har inte ens hennes msn inte träffat henne idag 😆 Men hennes facebook! Jag har tom stalkat upp henne där faktiskt
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag var helt hundra på att om jag skulle träffa nån skulle jag göra det via internet men så blev det inte, har inte ens hennes msn inte träffat henne idag 😆 Stackare. 😄 IRL? isf pics or it didnthappen! Du har ju redan sett! 😄
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag var helt hundra på att om jag skulle träffa nån skulle jag göra det via internet men så blev det inte, har inte ens hennes msn inte träffat henne idag 😆 Mickey mouse club bubuhubu
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Men hennes facebook! Jag har tom stalkat upp henne där faktiskt kom du in? (twss) den är väl låst va
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 vår naturkunskapsvikare i tvåan ville inte säga att marsvinen knullade så han sa "och när ett marsvin med anlag AaBB gifter sig med ett annat marsvin blir det såhär" 😆 Varför sa han inte ha sex?
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 kom du in? (twss) den är väl låst va Nej det är klart, men jag såg bliden.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Men hennes facebook! Jag har tom stalkat upp henne där faktiskt jag mä! 😄
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 WHAT IF WE LOSE CONTROOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!! CONTR-LOL
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Stackare. 🙁 Du har ju redan sett! 😄 varför är pazos allas go-to guy vi vill också se och nja jag är inte direkt ledsen över det, saker och ting är rätt bra ändå 😄
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag mä! 😄 du har ju till och med addat henne och kommenterade på status när du var full!
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 if I were man and you were dog I throw a stick for you
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag mä! 😄 Jag försökte, men jag är inte hennes vän. 😄 Hmm, vågar man skicka en friend request? Din pojkväns polare från längsta. 🙁
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 eller vänta det var väl iofs hon som addade dig men ändå the point still stands
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 varför är pazos allas go-to guy vi vill också se och nja jag är inte direkt ledsen över det, saker och ting är rätt bra ändå 😄 Jag gillar bara inte att posta bilder i publik tråd. 😄
Recommended Posts