Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 😳 Vad glor du på, har du fått en lök i arslet eller?
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) Idag ska snoka både kokas och sväljas hel. Redigerat 7 september 2009 av SadamJR
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 HOLY CRAP, idag börjar masters-turneringen i snooker!!!
Gote Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Vad glor du på, har du fått en lök i arslet eller? Mmmm... 😳
debatt Postat 7 september 2009 Trådstartare Postat 7 september 2009 Snok? Luktar den pyton? Idag fick jag en tid till sjukgymnastiken, men inte förrän den 18e...
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Föräldrarna har. Två små odjur jag ständigt saknar. Ska skaffa mig två egna när jag har råd. 😳
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till.
Gote Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till. Dålig stil!!!!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag försov mig med 27 minuter. Det sura är att jag ändå hinner, bara att jag måste stressa lite. Om man ändå försover sig så vill man ju tjäna några timmar i form av förkortad arbetsdag.. 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har en kollega som i sina mail alltid avslutar meningar med !!! eller ?! eller ??? vilket jag tycker är rätt otrevligt. Typ "Kan du kolla igenom buggen på xxx ???" Trodde först han var sur på mig, men jag har upptäckt att han gör så med alla han mailar till. Han kanske är smygkär i dig.
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) "Han gör så med alla han mailar till." Redigerat 7 september 2009 av Micke H
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Han kanske är smygkär i alla? 😳 Kärlek börjar alltid med bråk? 🙁
Gote Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Kärlek börjar alltid med bråk? 🙁 Ja, bråk eller decimaler. 😳
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Håll ditt rektum väl dolt i hans närhet... Så du inte råkar ut för nån obehaglig eller behaglig överraskning... 😛
Micke H Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag brukar inte direkt flasha med mitt rektum i vanliga fall heller...men tack för varningen. 😛
Overkill Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 för mycket mat i matlådan så jag kan inte röra runt 😛
Recommended Posts