debatt Postat 8 juli 2009 Trådstartare Postat 8 juli 2009 Blå staden har jag åkt förbi nån gång - ett gäng höghus som verkligen utmärker sig med sin tydliga blå färg. Varmt? Ja... 🙂
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Macworlds längsta tråd har bara dryga 25000 inlägg 🙂 Jävla n00bs. 🙂
slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 klaffe saffe baffe naffe haffe raffe va fan heter det nu!?? hittar inte ordet men det är nåt jag måste ha..... 🙂
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 (redigerat) Uttalar man E:et en pyttedytte-smula i "grazie", Gote? Edit: Helt apropå precis inte ett jävla skit. Redigerat 8 juli 2009 av Pico
Gote Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Uttalar man E:et en pyttedytte-smula i "grazie", Gote? Edit: Helt apropå precis inte ett jävla skit. Det finns säkert dialektala skillnader, men jag gör det. 😄
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 (redigerat) 😄 Ännu en sån gång då jag inte vet om du skojar eller är allvarlig debatt. Halloween, trick or treat... ringer inga klockor? 🙂 Redigerat 8 juli 2009 av Pico
Micke H Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 🙂 Ännu en sån gång då jag inte vet om du skojar eller är allvarlig debatt. Halloween, trick or treat... ringer inga klockor? 😄 Du försöker fortfarande lista ut det? 😄 In other news, bokstaven n på mitt tangentbord är otroligt seg, jag måste typ banka på den för att få fram den bokstaven... 😄
slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnä
Recommended Posts