Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Helt sjukt hur lite jag jobbat idag! Har grymt svårt att motivera mig till det just nu.
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 jag har också grymt svårt att motivera mig till jobb, eller jobbsökning rättare sagt...
Pico Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 (redigerat) Hmm, någon som vet på rak arm? Alla Sadams länkar heter "Visit My Site", och det är något som stör mig enormt. 😮 Finns det något sånt default-länknamn i något av forumets skins? Orkar nämligen inte byta och ta reda på det själv. 😆 Redigerat 2 juli 2009 av Pico
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Är det kanske inte vissa webbläsare som gör det? Tecken på dålig programmering... 😮
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Aha! Det är när du INTE kör på Fast Reply-knappen som det är default-texten. 😮
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Ja, jag var tillräckligt uttråkad för att ta reda på det...
Pico Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Aha! Det är när du INTE kör på Fast Reply-knappen som det är default-texten. 😮 Se där, tackar. Jag testade givetvis bara med fast reply och förväntade mig samma resultat på båda.
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Smått hungrig, blev ingen riktig lunch heller. Jag brukade också låtsasäta när jag var typ FEM ÅR GAMMAL!!! 😉😉
Pico Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Jag brukade också låtsasäta när jag var typ FEM ÅR GAMMAL!!! 😉😉 😉
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Imorgon, öl. I övermorgon, öl. På söndag, bröööl. Jag ska få pengar från alfakassan!
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 hmm, om öl och bröööl får två stavelser (extra långt ö) så blir det ju en haiku!
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Torsdagskvällningen Hungrig som en liten gnu För stor att ätas
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 (redigerat) Efter middagen Kvällens dos av äggröra Mättare men trött Redigerat 2 juli 2009 av Fidden
drloop (oregistrerad) Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 jag har också grymt svårt att motivera mig till jobb, eller jobbsökning rättare sagt... Senaste gången jag bytte mellan jobb såg jag till att vara ledig i 3 månader... juli-september. Just den sommaren var det fint väder i princip ändå fram till sista veckan i September. Hade svårt att motivera mig till att börja jobba...
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Idag dödade jag min bebis. Jag lade ner Purify. Men jag har tusen nya projekt på gång. Band som sliter och drar i mig. Vart ska jag gå, åt vilket håll ska jag vända mig? Vart ska min framtid vara? Jag behöver en fucking tärning... 😉
drloop (oregistrerad) Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 (redigerat) Idag dödade jag min bebis. Jag lade ner Purify. Men jag har tusen nya projekt på gång. Band som sliter och drar i mig. Vart ska jag gå, åt vilket håll ska jag vända mig? Vart ska min framtid vara? Jag behöver en fucking tärning... 😉 Manchesterorkestern? 🙂 http://soundcloud.com/manchesterorkestern Redigerat 2 juli 2009 av drloop
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Är det ditt egna projekt eller vad är det? berätta mer. 😉
drloop (oregistrerad) Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Det är väl typ jag... och en stödgitarrist eftersom egentligen inte lirar gura.
Recommended Posts